Proiect inedit derulat de Granini pentru fanii brandului, in cadrul campaniei "1000 de feluri de a iubi": Podul Iubirii din parcul Herastrau | Progresiv

Brandul de sucuri de fructe Granini, aflat in portofoliul URBB, a lansat de curand o campanie inedita dedicata indragostitilor, prin care a inaugurat Podul Iubirii in parcul Herastrau din Capitala. Cele 1.000 de lacate expuse pe acest pod au fost personalizate de catre fanii brandului prin intermediul unei aplicatii de pe pagina de Facebook Granini. Proiect inedit derulat de Granini pentru fanii brandului, in cadrul campaniei

Aplicatia a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.

Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini, dupa cum au precizat reprezentantii brandului.
Proiectul, realizat de URBB in colaborare cu agentia Publicis Romania,  beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.
Initiativa face parte dintr-o campanie ampla de comunicare derulata in acest an de Granini sub denumirea “1000 de feluri de a iubi“.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...