Proiect inedit derulat de Granini pentru fanii brandului, in cadrul campaniei "1000 de feluri de a iubi": Podul Iubirii din parcul Herastrau | Progresiv

Brandul de sucuri de fructe Granini, aflat in portofoliul URBB, a lansat de curand o campanie inedita dedicata indragostitilor, prin care a inaugurat Podul Iubirii in parcul Herastrau din Capitala. Cele 1.000 de lacate expuse pe acest pod au fost personalizate de catre fanii brandului prin intermediul unei aplicatii de pe pagina de Facebook Granini. Proiect inedit derulat de Granini pentru fanii brandului, in cadrul campaniei

Aplicatia a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.

Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini, dupa cum au precizat reprezentantii brandului.
Proiectul, realizat de URBB in colaborare cu agentia Publicis Romania,  beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.
Initiativa face parte dintr-o campanie ampla de comunicare derulata in acest an de Granini sub denumirea “1000 de feluri de a iubi“.

Marius Alexe owner Ohvaz
2025, un an de „tranziție și resetare” pentru Ohvăz
După o perioadă dificilă și oprirea temporară a producției, brandul Ohvăz intră într-un an de reconstrucție totală, mizând pe...
taxe fiscalitate controale 1
Implicațiile noilor cote de TVA și ale noului impozit pe dividende asupra companiilor
De la data publicării în Monitorul Oficial, contribuabilii vor avea la dispoziție circa două săptămâni pentru a implementa noutățile fiscale...
smart cart carrefour lansare in premiera in romania
Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România
Carrefour România introduce, în premieră națională, Smart Cart, primul sistem de cărucioare inteligente din România. Disponibil exclusiv în...
work from home oferte joburi remote
Retailul, unul dintre sectoarele care oferă cele mai multe joburi remote
Din cele 1,1 milioane de aplicări înregistrate de la începutul verii pe eJobs.ro, 160.000 au fost pentru job-urile part time, iar, dintre acestea,...
VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...