Proiect inedit derulat de Granini pentru fanii brandului, in cadrul campaniei "1000 de feluri de a iubi": Podul Iubirii din parcul Herastrau | Progresiv
Brandul de sucuri de fructe Granini, aflat in portofoliul URBB, a lansat de curand o campanie inedita dedicata indragostitilor, prin care a inaugurat Podul Iubirii in parcul Herastrau din Capitala. Cele 1.000 de lacate expuse pe acest pod au fost personalizate de catre fanii brandului prin intermediul unei aplicatii de pe pagina de Facebook Granini.
Aplicatia a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a replicat in realitate podul virtual, pe care stau toate cele 1000 de lacate ale indragostitilor, alcatuind cuvantul “IUBESC”. Podul Iubirii se va afla in Parcul Herastrau din Bucuresti pana pe 10 septembrie.
Primii 1000 de participanti la aplicatie primesc acasa cheitele lacatelor, o cartolina cu povestea acestei traditii si produse Granini, dupa cum au precizat reprezentantii brandului.
Proiectul, realizat de URBB in colaborare cu agentia Publicis Romania, beneficiaza de comunicare online, direct mailing si activari speciale.
Initiativa face parte dintr-o campanie ampla de comunicare derulata in acest an de Granini sub denumirea “1000 de feluri de a iubi“.





