Produsele din ciocolata in cataloagele promotionale | Progresiv

Produsele din ciocolata sunt un segment prezent activ in cataloagele promotionale. Ele au reprezentat in ultimii doi ani aproximativ 58% din totalul dulciurilor promovate pe acest canal. Produsele din ciocolata in cataloagele promotionale

Produsele din ciocolata care au cele mai multe aparitii in cataloagele promotionale sunt bomboanele de ciocolata, acestea fiind urmate de tablete si de figurinele din ciocolata. Cel mai putin promovata este ciocolata tartinabila. In comparatie cu anul 2008, in 2009 nu au existat schimbari semnificative in ceea ce priveste ponderea tipurilor de ciocolata in cataloage.  

Magazinele unde sunt promovate cel mai mult produsele din ciocolata in pliantele promotionale sunt hypermarketurile, urmate de magazinele tip cash&carry. Comparativ cu anul 2008, in 2009 a scazut ponderea acestui tip de produse in supermarketuri, in favoarea discounterilor, care au promovat in ultimul an cu 10% mai multe produse din ciocolata. Produsele din ciocolata sunt promovate in cataloagele promotionale mai mult in perioadele sarbatorilor, respectiv in lunile aprilie – mai si noiembrie – decembrie.

Preturile produselor din ciocolata au avut o evolutie diferita in functie de fiecare subcategorie de produse.Astfel, pretul tabletelor de ciocolata a crescut cu aproximativ 18%, iar cel al ciocolatei tartinabile cu aproximativ 13%. In schimb, categoria batoanelor  de ciocolata a avut o scadere a pretului mediu de aproape 40%, in timp ce pretul mediu al bomboanelor a scazut si el cu patru procente.
Marcile private au reprezentat in ultimii doi ani aproximativ 3 – 4% din produsele pe baza de ciocolata prezente in cataloagele promotionale. Acesta este un procent asemanator cu al altor categorii de produse.

 

, pe fondul menținerii cererii pentru băuturi carbogazoase și gustări. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Pepsico raportează venituri peste așteptări, pe fondul menținerii cererii pentru băuturi carbogazoase și gustări
PepsiCo a raportat rezultate trimestriale peste aşteptări, susţinute de cererea constantă pentru băuturi răcoritoare şi gustări, atât pe...
Frigider Bun Gust, initiativa Carrefour Romania
Carrefour lansează Frigider cu Bun Gust, o inițiativă care susține un stil de viață sănătos
Carrefour lansează Frigider cu Bun Gust, o inițiativă care îi ajută pe români să adopte obiceiuri alimentare mai sănătoase. Inspirată de...
Poem Chocolat extindere pe piata din bucuresti
Poem Chocolat s-a extins pe piața din Capitală în urma unei investiții de 500.000 lei
Poem Chocolat, un brand românesc de ciocolată artizanală, a deschis prima locație din Capitală, în urma unei investiții de jumătate de milion...
Robotizarea și automatizarea devin priorități strategice pentru companiile din România în contextul concurenței globale. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Robotizarea și automatizarea devin priorități strategice pentru companiile din România în contextul concurenței globale
Robotica și automatizarea reprezintă o evoluție majoră, având un impact semnificativ asupra industriilor unde sunt implementate, mai ales prin...
Volumul tranzacţiilor din prima jumătate a anului, cu 30% peste media ultimilor 12 ani. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Volumul tranzacţiilor din prima jumătate a anului, cu 30% peste media ultimilor 12 ani
Piaţa tranzacţiilor cu proprietăţi generatoare de venituri din România – birouri, spaţii de retail industriale şi hoteluri - a înregistrat...
Raluca Micu, noul Deputy General Manager al TOKEN Financial Technologies România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Raluca Micu, noul Deputy General Manager al TOKEN Financial Technologies România
TOKEN Payment Services (TOKEN), companie fintech autorizată de Banca Națională a României ca instituție de plată și parte a Token Financial...