Producatorul de vinuri amb Wine a deschis un magazin Pop Up pe Magheru | Progresiv

amb Wine, producatorul vinurilor Liliac si Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul cladirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafata de 100 mp si rezultatul unei investitii de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din Romania. Producatorul de vinuri amb Wine a deschis un magazin Pop Up pe Magheru

Un trend care creste in popularitate in retailul urban international, magazinele de tip pop up sunt spatii comerciale temporare cu un design inovativ, care mizeaza pe un grad ridicat de interactivitate, creand un impact relevant si aducand brandul mai aproape de publicul sau.

“Liliac Pop Up Store imagineaza o interpretare contemporana a celor mai iubite mituri ale Transilvaniei: sticlele de vin atarna cu susul in jos precum liliecii, decorul alb-negru subliniaza misterul si dramaticul nocturn, obiectele de iluminat amintesc de magnetismul lunii pline, in timp ce oglinzile circulare enigmatice, insertiile rosii si unicul jilt de catifea redau in tuse urbane legendele cu  Dracula si vampire”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Vinurile Liliac sunt create din struguri de soiuri locale si internationale cultivate in regiunea Batos si Vermes Lechinta. amb Wine detine in prezent 52,8 hectare de vie si are o capacitate de productie de 180.000 de litri pe an. Datorita dezvoltarii unitatii de vinificatie, capacitatea de productie va atinge 260.000 l si approx. 350.000 de sticle la sfarsitul anului 2014.

amb Wine Company este parte din concernul austriac  amb Holding, cu afaceri in domenii precum constructii si imobiliare. Pe langa fascinantul proiect al vinurilor Liliac, amb Holding se concentreaza si pe alte arii de investitii cum ar fi agricultura si silvicultura.

 

 

 

 

 

Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...