Producătorul bananelor Chiquita, achiziţionat pentru 1,3 mld. dolari | Progresiv

Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale şi firma de investiţii Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Producătorul bananelor Chiquita, achiziţionat pentru 1,3 mld. dolari

Tranzacţia este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale şi bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereuşite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează Reuters.

Chiquita Brands International Inc este liderul mondial al pieţei de banane, estimate la 7 miliarde de dolari anual. Piaţa este dominată de către producătorii Chiquita, Dole Food, Fyffes şi Fresh Del Monte Produce Inc.

Acţionarii actuali ai producătorului Chiquita Brands International Inc vor încasa 14,50 dolari pe acţiune, ceea ce evaluează compania la 682 milioane de dolari. Valoarea tranzacţiei este însă dublă, de 1,3 miliarde de dolari, aceasta incluzând şi datoriile ce vor fi preluate de către noii proprietari, potrivit informaţiilor publicate de producător.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...