Primul supermarket bio Auchan se va deschide intr-un oras din nordul Frantei | Progresiv

Retailerul francez Auchan va deschide in primavara acestui an primul sau supermarket destinat exclusiv produselor bio. Magazinul va fi localizat intr-un centru comercial din Brétigny-sur-Orge, Essonne, in nordul Frantei, noteaza Planet Retail, citand presa locala. Primul supermarket bio Auchan se va deschide intr-un oras din nordul Frantei

Magazinul va fi operat de divizia Socobio a retailerului, care se ocupa de produsele bio din sortimentatia retelei Auchan, si va fi deschis sub brandul “Coeur de Nature” (nr. – “Inima Naturii”). Pe langa produse organice si dietetice, noul concept de magazin va beneficia de existenta unor display-uri speciale pentru produsele proaspete, precum carnea, delicatesele, pestele sau branza, dar si pentru o serie de articole de medicina alternativa.

Primele zvonuri privind deschiderea locatiei au aparut in toamna anului trecut, cand se vehicula ca proiectul va fi inspirat de stilul promovat in retelele Biocoop si La Vie Claire, iar suprafata magazinului va fi cuprinsa intre 500 si 800 de metri patrati.

Potrivit retailerului, noul magazin este un prototip care va fi testat si optimizat inainte de deschiderea celei de-a doua unitati.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...