Pofta de sanatate - semnatura comuna a reclamelor Danone | Progresiv

Compania Danone, lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, a anuntat lansarea programului "Pofta de sanatate", initiativa ce implica activ angajatii companiei si familiile acestora in actiunile de comunicare. Pofta de sanatate - semnatura comuna a reclamelor Danone

"Pofta de sanatate" a fost dezvoltat ca o semnatura comuna a reclamelor Danone, pentru constientizarea importantei iaurtului intr-o alimentatie sanatoasa. In cadrul initiativei companiei, cativa angajati ai Danone impreuna cu familiile lor au devenit ambasadori ai unui stil de viata sanatos.

Programul a fost comunicat in cadrul unei activari interne, organizandu-se un casting in urma caruia au fost selectate patru familii, care au filmat pentru reclamele principalelor branduri Danone. Potrivit reprezentantilor companiei, imaginile filmate cu angajatii Danone si familiile lor vor aparea in reclamele Danone, pe parcursul anului 2010.

Desi toti s-au inscris voluntar sa participe la acest proiect, Danone le-a oferit vouchere de 50 lei tuturor celor care au participat la casting. Familiile selectate s-au bucurat de un weekend la munte, la Poiana Brasov, iar copiii castigatori au primit fiecare cate un voucher in valoare de 500 lei.
 
"Programul > isi propune sa comunice consumatorilor virtutile alimentare ale iaurtului si beneficiile sale pentru sanatate si sa sensibilizeze consumatorii de orice varsta in privinta importantei unor alegeri informate si crearii unor deprinderi corecte in materie de nutritie", a declarat Dr. Bogdan Ioachim, Director de Comunicare Danone.

Pe langa ambasadorii alesi din randul angajatilor, reprezentantii companiei afirma ca se are in vedere si atragerea unor ambasadori externi, care sa contribuie la comunicarea avantajelor unui stil de viata sanatos si la educarea consumatorilor in acest sens.

In ceea ce priveste evolutia categoriei de iaurturi, Director de Comunicare al Danone afirma ca estimarile pentru 2010 sunt dificil de facut in conditiile actuale de piata. Chiar daca in 2009 consumul de iaurturi a cunoscut usoare cresteri (cu o singura cifra), Bogdan Ioachim este de parere ca, in Romania, consumul se afla la un nivel inca redus -  aproximativ 5 kg pe cap de locuitor. Referitor la preturile produselor Danone, oficialii companiei spun ca nu vor fi operate cresteri in perioada imediat urmatoare.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...