Noutati in portofoliul Danone | Progresiv
Danone Romania intampina primavara cu noutati in doua dintre cele mai cunoscute game ale sale, Activia si Nutriday: Activia cu cereale integrale, nuci si miere, Nutriday Delicios cu prajitura alba ca zapada, Nutriday Delicios cu biscuiti cu ciocolata si portocale si Nutriday Delicios cu chec.
“Strategia noastra este sa oferim consumatorilor experiente cat mai diversificate, prin produse inovative, gustoase si in acelasi timp echilibrate nutritional. Astfel, noul Activia se adreseaza femeilor moderne si dinamice, care isi doresc o gustare rapida si usoara, iar pentru copii, am creat special o noua gama Nutriday Delicios care combina gustul delicios al prajiturilor de casa cu cel al iaurtului”, declara Dr. Bogdan Ioachim, Director comunicare, nutritie si stiinta Danone Romania.
Activia cereale integrale cu nuci si miere contine bucatele de nuci si miere poliflora, o care se imbina perfect cu cerealele integrale, pentru a crea o gustare inedita, potrivita pentru orice moment al zilei. Sub sloganul „Pentru femei dulci ca mierea”, Activia cu nuci si miere beneficiaza de un suport de promovare puternic, precum si de momente de degustari speciale in magazine.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia este cel mai diversificat produs din portofoliul Danone incluzand astazi 22 de sortimente potrivite oricarui moment de consum: de la micul dejun, la snack-ul dintre mesele principale si pana la gustarea usoara de seara. Activia este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GFK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Danone Nutriday Delicios lanseaza o gama de produse adresata in special copiilor, combinand iaurtul cu cele mai delicioase prajituri: Chec, Prajitura Alba ca Zapada si Biscuiti cu ciocolata si portocale. Parintii au astfel, un aliat de nadejde in noile Nutriday Delicios, pentru momentele cand vor sa le ofere celor mici o gustare dulce, intre mese.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai cumparata marca de iaurt din Romania. Nutriday ofera produse naturale, hranitoare si accesibile pentru toata familia, contribuind la crearea unor obiceiuri de alimentatie sanatoase. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe si iaurturi fara grasime. Prin marea sa diversitate, Nutriday se adreseaza tuturor membrilor familiei, fie ei copii, tineri, persoane active sau batrani.
Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi.
Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane de lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.



