Noutati de la Danone | Progresiv

Danone Romania anunta noi lansari de produse, in cadrul unora dintre cele mai cunoscute game ale sale - Cremosso, Nutriday, Danonino, Casa Buna. Noutati de la Danone

“Noile lansari confirma orientarea companiei catre produse gustoase si echilibrate nutritional. In acelasi timp, Danone doreste sa aduca aceste produse mai aproape de nevoile si posibilitatile consumatorilor sai, lansand in mod constant pe piata noi variante de iaurturi, la preturi convenabile”, declara Dr. Bogdan Ioachim, director comunicare, nutritie si stiinta in cadrul Danone Romania.

Cremosso cu visine si cel cu piersici intampina toamna in varianta de 290 grame. Cremosso cu fructe a fost ales castigator la categoria “Produse alimentare” in competitia “Produsul Anului”. Concursul este realizat la nivel national, de catre compania de cercetare de piata MEMRB si premiaza brandurile in functie de inovatie, calitate si beneficiile pe care le ofera.
Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 4000 consumatori, la nivel national in perioada aprilie – iunie 2010. Respondentii au avut de ales cele mai atractive si inovative produse din fiecare categorie, mentionand totodata daca au folosit respectivele produse si cat de mult.

Nutriday Delicios a lansat varianta cu biscuiti, venind in sprijinul parintilor, care au acum la indemana gustarea perfecta pentru copii. Nutriday este una dintre gamele cu cea mai diversificata oferta de produse: iaurturi traditionale, iaurturi de baut, iaurturi cu fructe. Conceptul gamei Nutriday se construieste pe raspunsul adecvat la nevoile nutritionale ale diverselor segmente de consumatori, fara a uita „ingredientul placerea gustului”.
Danonino ii surprinde pe micii consumatori cu o noua varianta de branzica de vaci cu piure de fructe: fructe de padure si pere cu piersici. Pe langa gustul delicios, aceasta constituie o importanta sursa de calciu si vitamina D, elemente esentiale pentru dezvoltarea normala a oaselor copiilor.
 
Casa Buna aduce si ea noutati, lansand Iaurtul Simplu de 290 grame. Cu un pret recomandat de numai 1.65 Ron in magazinele de proximitate, iaurtul simplu Casa Buna are un gust deosebit si un ambalaj practic, fiind astfel usor de consumat in diverse variante: simplu, cu dulceata sau cu o placinta. Pretul este accesibil, consumatorii cu un buget redus avand astfel posibilitatea de a pune pe masa un iaurt bun si indestulator.

Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2009 vanzari de 15 miliarde EURO.

DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

 

Carrefour renunță la aproape 1.000 de angajați în Franța
Carrefour vinde nouă magazine în Franța ca parte a înțelegerii de preluare Cora și Match
Carrefour a semnat acorduri de vânzare pentru nouă dintre magazinele sale din Franța, valoarea tranzacțiilor fiind estimată la aproximativ 70 de...
Daniel_Boangiu_CEO_Smart_ID
Smart ID Technology preia divizia Business Solutions de la HTSS
Smart ID Technology, companie românească specializată în soluții de automatizare end-to-end, anunță achiziția diviziei Business Solutions din...
CFA România: Inflația va rămâne ridicată pentru cel puțin încă un an
Alimentele, cu peste 7% mai scumpe decât în vara anului trecut
Prețurile alimentelor continuă să crească, arată datele Institutului Național de Statistică, ajungând în luna iunie a acestui an cu 7,36%...
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ferrero Rocher preia Kellogg, într-o tranzacție de 3,1 miliarde de dolari
Grupul italian Ferrero Rocher anunță achiziționarea producătorului american de cereale Kellogg, pentru care va plăti 3,1 miliarde de dolari....
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
METRO Cash&Carry continuă expansiunea atât în proximitate, cât și pe formatul mare
Retailerul cash&carry METRO intenționează să deschidă în următorii ani încă trei magazine de mari dimensiuni, care vor completa rețeaua...
evolutia economiei blocului comunitar
Moody's: Deficitul fiscal al României, 7,8% din PIB în 2025 dacă măsurile fiscal - bugetare sunt implementate integral 
Agenția internațională de rating Moody's estimează că deficitul fiscal al României putea ajunge la 7,8% din PIB în 2025 și 6,1% din PIB în...