Noul ambalaj al apei minerale Poiana Negri, creat de Cocoon Bucharest | Progresiv
Cocoon Bucharest si Coca-Cola Romania au finalizat prima colaborare, realizand impreuna un nou design de ambalaj al apei minerale Poiana Negri. Demarat in luna martie a anului 2011, proiectul de re-design reprezinta o schimbare a identitatii vizuale a brandului de apa minerala naturala carbogazoasa Poiana Negri.
Schimbarea se reflecta atat la nivel de structura si pozitionare a elementelor de design, cat si printr-o diferentiere cromatica accentuata intre cele doua variante, “Apriga” si “Cumpatata”.
In noua varianta, Poiana Negri se distinge printr-un design inovator, ce transmite valorile fundamentale ale brandului: apa romaneasca traditionala, provenita dintr-o sursa naturala de apa minerala, avand un gust puternic.
Cele doua variante de apa minerala distincte – “Apriga” (apa minerala naturala carbogazificata pentru un plus de tarie) si „Cumpatata” (apa minerala naturala carbogazoasa), se diferentiaza acum si prin culorile capacelor si accentele de culoare de pe fiecare eticheta: rosu pentru apa puternic carbonatata – „Apriga”, respectiv albastru deschis pentru apa „Cumpatata” - usor carbonatata.
Cocoon Bucharest este parte a Cocoon Group – grup de agentii din Europa Centrala si de Est ce ofera servicii de branding, packaging & corporate design, print management services, mock ups production, structural design. Cocoon Group include in portofoliul sau clienti precum: Starbev, Coca-Cola, Farmec, Philip Morris, P&G, Delhaize, Nestle, Hochland si multi altii.