Noul ambalaj al apei minerale Poiana Negri, creat de Cocoon Bucharest | Progresiv

Cocoon Bucharest si Coca-Cola Romania au finalizat prima colaborare, realizand impreuna un nou design de ambalaj al apei minerale Poiana Negri. Demarat in luna martie a anului 2011, proiectul de re-design reprezinta o schimbare a identitatii vizuale a brandului de apa minerala naturala carbogazoasa Poiana Negri. Noul ambalaj al apei minerale Poiana Negri, creat de Cocoon Bucharest

Schimbarea se reflecta  atat la nivel de structura si pozitionare a elementelor de design, cat si printr-o diferentiere cromatica accentuata intre cele doua variante, “Apriga” si “Cumpatata”.

In noua varianta, Poiana Negri se distinge printr-un design inovator, ce transmite valorile fundamentale ale brandului: apa romaneasca traditionala, provenita dintr-o sursa naturala de apa minerala, avand un gust puternic.

Cele doua variante de apa minerala distincte – “Apriga” (apa minerala naturala carbogazificata pentru un plus de tarie) si „Cumpatata” (apa minerala naturala carbogazoasa), se diferentiaza acum si prin culorile capacelor si accentele de culoare de pe fiecare eticheta: rosu pentru apa puternic carbonatata – „Apriga”, respectiv albastru deschis pentru apa „Cumpatata” - usor carbonatata.

Cocoon Bucharest este parte a Cocoon Group – grup de agentii din Europa Centrala si de Est ce ofera servicii de branding, packaging & corporate design, print management services, mock ups production, structural design. Cocoon Group include in portofoliul sau clienti precum: Starbev, Coca-Cola, Farmec, Philip Morris, P&G, Delhaize, Nestle, Hochland si multi altii.

August magazin Burebista nr 2
August vrea cele 87 de magazine Profi la care Mega Image trebuie să renunțe
Retailerul August, business deținut de foștii proprietari ai rețelei Pronto Express, a intrat în cursa pentru cele 87 de magazine Profi la care...
ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...