Noua inghetata Friz-Briz, de la Class | Progresiv

Producatorul de inghetata Dumalex  lanseaza un nou produs in gama Class, Friz-Briz. „Pentru brandul Class, provocarea permanenta a portofoliului a fost generata de  presiunea companiilor multinationale, ale caror branduri beneficiaza nu doar de un design de calitate, dar si de politici de pret si distributie extrem de eficiente”, se arata in comunicatul de presa. Noua inghetata Friz-Briz, de la Class

Indentitatea vizuala pentru noua inghetata este realizata de compania BrandFusion. “Primul pas a fost gasirea unui nume cu sanse mari de inregistrare pentru noul produs. Intr-o categorie extrem de aglomerata in ce priveste numele protejabile, BrandFusion a propus numele inventat Friz-Briz, crescand astfel sansele de protectie comunitara a brandului. Friz-Briz provine din alaturarea a doua cuvinte englezesti: ’freeze’ si ’breeze’. Freeze (engl. – a ingheta) induce ideea de rece, racoros. Pe de alta parte, breeze (engl. - briza) duce cu gandul la ceva lejer, de vara. Sonoritatea numelui Friz-Briz este una jucausa si tinereasca”, spune Andra Oprisan, Graphic Designer BrandFusion, creatoarea numelui.

Urmatorul pas a fost designul de ambalaj, semnat de Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion. Conceptul creativ al ambalajelor se bazeaza pe semnificatiile din spatele numelui: de vara, lejer, young. Asa au rezultat elementele grafice care diferentiaza cele 5 sortimente de inghetata pe care le acopera brandul Friz-Briz: floricele pentru vanilie, zmei pentru cacao, fluturi pentru capsuni, cesti pentru cappucino, baloane pentru fistic. Impreuna, cele 5 ambalaje definesc o gama care se diferentiaza prin stilul libertin, jucaus si tineresc.  

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat in cei 5 ani de existenta proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a desenat identitatea Zone Arena, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...