„Neumarkt. Gustul puternic si amarui”, prima campanie nationala de imagine | Progresiv

Neumarkt lanseaza prima campanie nationala de imagine, intitulata “Neumarkt. Gustul puternic si amarui.” Obiectivul principal este de a construi imaginea marcii in randurile consumatorilor tinta si de a informa asupra caracteristicilor distinctive ale berii Neumarkt - gustul plin, puternic si amarui, apreciat de consumatori ca fiind caracteristic unei beri de calitate. „Neumarkt. Gustul puternic si amarui”, prima campanie nationala de imagine

„Daca pana in prezent Neumarkt s-a concentrat pe calitatea produsului, diversitatea portofoliului si pe distributie, acum marca face un pas important prin lansarea primei campanii de imagine la nivel national. Prin aceasta campanie, berea Neumarkt comunica, intr-un mod unic si original, pastrand in acelasi timp o nota vesela si amuzanta, atributele care o diferentiaza de restul berilor de pe piata din Romania - o bere cu gust plin, consistent, puternic si amarui. Spotul TV transmite mesajul campaniei: Neumarkt este berea cu gust puternic si amarui, apreciata de barbatii puternici si asa va ramane intotdeauna.”, declara Paul Markovits, Director Marketing Heineken Romania.
Prima campanie de imagine a Neumarkt va rula pe un mix de statii TV cu acoperire nationala si va fi sustinuta prin panotaj stradal si materiale informative la punctele de vanzare.
Berea Neumarkt este disponibila la sticla returnabila 0.5 litri si la PET 0.5 litri, PET 1 litru si PET 2 litri.

Dana Radoveneanu Head of Retail Cushman Wakefield Echinox, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cushman & Wakefield Echinox: „Piața de retail trece printr-un moment foarte favorabil”
Livrările de noi proiecte de retail ar putea depăși și în acest an pragul de 200.000 metri pătrați, în condițiile în care în primele trei...
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumatorii europeni au cheltuit 888 mld. euro pentru alimente și băuturi
Consumatorii europeni au cheltuit în ultimul an 888 miliarde de euro pentru alimente și băuturi, un procent de 37% din această sumă fiind...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Concurența a aprobat preluarea La Fântâna de către Axel Johnson
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Axel Johnson intenționează să preia o parte din capitalul La Fântâna SRL, companie pe...
Auchan Romania estimari pentru Black Friday 2024, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan estimează dublarea numărului de comenzi de Black Friday
Pentru ediția de Black Friday din acest an, Auchan estimează dublarea numărului de comenzi față de anul trecut, având în vedere diversificarea...
Antreprenorii trag un semnal de alarmă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Reacția RBL la avalanșa de promisiuni electorale nesustenabile bugetar
La final de octombrie 2024 Guvernul României a prezentat public Planul Bugetar Structural Național pe Termen Mediu 2025-2031, plan pentru reducerea...
Black Friday crește numărul joburilor disponibile în industria alimentară și logistică. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Black Friday crește numărul joburilor disponibile în industria alimentară și logistică
Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15% față de luna septembrie,...