„Neumarkt. Gustul puternic si amarui”, prima campanie nationala de imagine | Progresiv
Neumarkt lanseaza prima campanie nationala de imagine, intitulata “Neumarkt. Gustul puternic si amarui.” Obiectivul principal este de a construi imaginea marcii in randurile consumatorilor tinta si de a informa asupra caracteristicilor distinctive ale berii Neumarkt - gustul plin, puternic si amarui, apreciat de consumatori ca fiind caracteristic unei beri de calitate.
„Daca pana in prezent Neumarkt s-a concentrat pe calitatea produsului, diversitatea portofoliului si pe distributie, acum marca face un pas important prin lansarea primei campanii de imagine la nivel national. Prin aceasta campanie, berea Neumarkt comunica, intr-un mod unic si original, pastrand in acelasi timp o nota vesela si amuzanta, atributele care o diferentiaza de restul berilor de pe piata din Romania - o bere cu gust plin, consistent, puternic si amarui. Spotul TV transmite mesajul campaniei: Neumarkt este berea cu gust puternic si amarui, apreciata de barbatii puternici si asa va ramane intotdeauna.”, declara Paul Markovits, Director Marketing Heineken Romania.
Prima campanie de imagine a Neumarkt va rula pe un mix de statii TV cu acoperire nationala si va fi sustinuta prin panotaj stradal si materiale informative la punctele de vanzare.
Berea Neumarkt este disponibila la sticla returnabila 0.5 litri si la PET 0.5 litri, PET 1 litru si PET 2 litri.