Nestle, vanzari de aproape 18 mld. euro in primul trimestru | Progresiv

Nestle, cel mai important grup din industria alimentara la nivel mondial, a raportat o crestere organica a vanzarilor de 7,2% in primul trimestru, in conditiile in care cererea crescuta de pe pietele emergente ?i avansul preturilor au compensat cresterile mici de pe pietele dezvoltate. Nestle, vanzari de aproape 18 mld. euro in primul trimestru

Astfel, vanzarile de pe pietele emergente au urcat cu 13%, in timp ce pietele mature au consemnat un avans de numai 3,1% pentru grupul elevetian.

“In multe piete dezvoltate, unde increderea consumatorilor este redusa, iar mediul comercial este afectat de aceasta stare, in timp ce in majoritatea pieteleor in curs de dezvoltare conditiile economice sunt in continuare dinamice si bogate in oportunitati de crestere”, a declarat CEO-ul Nestle, Paul Bucke, citat de Reuters.

Potrivit reprezentantilor Nestle, preturile ridicate ale materiilor prime au constituit o provocare pentru companie si in prima jumatate a acestui an, insa acestia estimeaza o imbunatatire a situatiei în a doua jumatate, permitandu-le sa mentina o prognoza de crestere organica de 5-6% pentru intreg anul.

Vanzarile grupului, care includ fluctuatiile de curs de schimb, au ajuns in primul trimestru al anului la 21,4 miliarde de franci elvetieni (17,8 miliarde euro), in avans cu 5,6% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

La nivel local, Nestle produce si distribuie branduri precum KitKat (batoane ciocolata), Nescafe (cafea solubila), Joe (napolitane), Maggi (baze pentru mancaruri), precum si game de produse din categoriile cereale pentru micul dejun, produse pentru sugari si inghetata.

 

Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...