Nestle Romania si partenerii sai se angajeaza sa creeze peste 2500 de job-uri si internship-uri pentru tineri | Progresiv

In contexul in care, in prezent, aproape unu din patru tineri romani este somer - acelasi nivel al somajului fiind inregistrat si in UE - producatorul Nestle a anuntat lansarea initiativei ”Alliance for Youth” prin care isi invita furnizorii sa sprijine tinerii in cariera. Nestle Romania si partenerii sai se angajeaza sa creeze peste 2500 de job-uri si internship-uri pentru tineri

  Prin acest program, Nestle si partenerii sai isi propun sa creeze impreuna peste 2500 de oportunitati profesionale destinate tinerilor romani, circa 200 de stagii de practica si traineeship, in urmatorii trei ani.
Pana in acest moment, semnatarii aliantei in Romania - parteneri Nestle in proiect - sunt companiile: Adecco, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst & Young, Google, Nielsen, Publicis, FM Logistic, Grup Sapte, SPAR BIP si Titan S.A..
Producatorul elvetian continua astfel initiativa “Nestle Needs YOUth” lansata in noiembrie 2013.

„Studenti sau proaspat iesiti de pe bancile scolii, tinerii din Europa se confrunta cu prima provocare din cariera - gasirea primului job - care se dovedeste in ziua de astazi a fi una foarte dificila. Avand in vedere ca rata somajului in randul tinerilor la nivel european a atins 23%, procent tradus prin aproximativ sase milioane de tineri cu varste de pana la 25 de ani fara un loc de munca, Nestle a lansat in noiembrie 2013 initiativa Nestle Needs YOUth, menita sa genereze oportunitati de angajare si orientare profesionala pentru tineri. Pana in acest moment, in Romania, acest program a venit in ajutorul a 108 tineri, care au beneficiat de joburi si stagii de practica sau traineeship ca parte din echipa companiei noastre”, a precizat Herve de Froment, Directorul General Nestle Romania.

La nivel european, ”Alliance for Youth” cuprinde in prezent peste 200 de companii furnizori Nestle iar, impreuna, acestea isi propun sa creeze aproximativ 100.000 de locuri de munca si oportunitati de training pentru tinerii europeni.

Nestle, lider mondial in industria alimentara, este prezent in 86 de tari, cu un numar de 447 de fabrici si 333.000 de angajati. Compania a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand 1000 de angajati in Bucuresti si in Timisoara - unde este localizata fabrica Nestle.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...