NESCAFE transforma statiile de autobuz in cafenele | Progresiv

In dorinta de a transforma momentele de asteptare ale autobuzului in clipe de relaxare, NESCAFE a amplasat in centrele marilor orase, statii de autobuz personalizate. NESCAFE transforma statiile de autobuz in cafenele

Proiectul inovator dezvoltat de catre NESCAFE urmareste sa aduca zambetul pe buzele oamenilor grabiti. Statiile NESCAFE recreeaza atmosfera calda si prietenoasa din cafenele, fiind dotate cu canapele si un decor specific acestui tip de local.

Cei care ajung in “statiile de cafea” NESCAFE vor uita de trafic sau de intarzierea mijloacelor de transport in comun, pentru ca atmosfera placuta va reusi cu siguranta sa le distraga atentia de la problemele zilnice.

In plus, timp de o saptamana, doritorii vor putea savura si o cafea cu gust atat de bun,  preparata special de catre NESCAFE. Invitatia la cafea va continua si in saptamanile urmatoare, trecatorii primind pliculete de NESCAFE Red Cup si NESCAFE 3 in 1, pentru a-si prepara singuri cafeaua acasa.

„Prin derularea acestui proiect, dorim sa oferim o solutie diferita pentru eliminarea rutinei cotidiene. Statiile de autobuz reprezinta locatiile in care atat dimineata, cat si seara, rabdarea oamenilor este pusa la incercare. De aceea, noi le oferim statii de autobuz inedite, care reusesc sa ii detensioneze pe drumul spre sau dinspre serviciu. In plus, calatorii au ocazia sa experimenteze ceva unic, pentru ca aducem noi cafeneaua in calea lor.”,  declara Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.

Proiectul “Statiile de cafea” NESCAFE se deruleaza in intervalul 1- 30 aprilie 2009, in centrele marilor aglomerari urbane – Bucuresti, Brasov, Craiova, Cluj si Iasi.
 

 

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...