Nescafe lanseaza campania Antiplictiseala | Progresiv

Nescafe 3in1 lanseaza o noua provocare pentru tinerii isi doresc sa fie la curent cu ultimele trenduri si sa aiba parte de experiente cat mai diverse si dinamice: campania Nescafe Antiplictiseala, prin care tinerii pot castiga premii mai mari cu ajutorul prietenilor. Nescafe lanseaza campania Antiplictiseala

Una dintre activitatile preferate antiplictiseala este timpul petrecut cu prietenii, fie ca este vorba de  excursii, iesirea in oras sau discutiile pe Facebook. Astfel, campania Nescafe 3in1 “Mai multi castiga mai mult” imbina socializarea cu ideea de castig, participantii avand ocazia sa intre in promotie impreuna cu prietenii lor pentru premii mai mari si distractie din plin. Castigurile sunt mai mari o data cu cresterea numarului de prieteni din grup, un grup avand maxim 5 membri.

„In fiecare an, ne propunem sa inovam mecanismele campaniilor promotionale nationale Nescafe Mixes, iar anul acesta le oferim participantilor posibilitatea de a influenta valoarea premiului castigat cu ajutorul prietenilor si de a atrage cat mai multi prieteni in campanie. Astfel, pot valorifica timpul petrecut impreuna castigand premii in bani. Coordonatele acestei campanii sunt momentele antiplictiseala, distractia cu prietenii si castigurile cu frecventa zilnica”, a explicat Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestle Beverages.
Premiile incep de la 1.000 de lei/ zi pentru participantii care se inscriu singuri in concurs si cresc cu fiecare prieten adus in promotie pana la 1.500 de lei pentru fiecare membru dintr-un grup de 5. Pentru a participa in promotie, participantii vor inscrie codurile promotionale de pe toate pliculetele de Nescafe 3in1, Nescafe 2in1 si Nescafe Frappe pe site-ul www.nescafe.ro, pe pagina de Facebook a Nescafe Romania sau prin SMS, la 1770.

Promotia se desfasoara pe parcursul a 70 de zile, in perioada 1 martie – 9 mai 2012, iar valoarea totala a premiilor este de 525.000 de lei.

Compania Nestle, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost infiintata in 1866 de Henri NestlE, iar astazi este cea mai mare companie de nutritie, sanatate si wellness, ocupand pozitia de lider mondial in industria alimentara. Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, in prezent, portofoliul Nestle Romania fiind format dintr-o gama diversificata de produse.

Cafeaua solubila a fost inventata de Nestle in 1938 si a fost denumita Nescafe, derivat din numele companiei Nestle si cafe.

PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food
Ahold Delhaize a anunțat că autoritățile de reglementare din România au aprobat intenţia de achiziționare de la MidEuropa a pachetului de...
Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Consiliul Concurenței aprobă preluarea Profi de către Mega Image sub anumite condiții
Consiliul Concurenței a autorizat cu condiții tranzacția prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) preia Profi Rom Food S.R.L....
economie circulara reglementari studiu Deloitte
Deloitte: Șapte din zece companii din România se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare
Șapte din zece companii din România (67%) se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare, de la moderat, în...
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa
Mondelēz International a anunțat numirea lui Volker Kuhn în funcția de Vicepreședinte Executiv și Președinte pentru Europa, începând cu 1...
Aquatique își adjudecă, din nou, titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...