Nescafe lanseaza campania Antiplictiseala | Progresiv

Nescafe 3in1 lanseaza o noua provocare pentru tinerii isi doresc sa fie la curent cu ultimele trenduri si sa aiba parte de experiente cat mai diverse si dinamice: campania Nescafe Antiplictiseala, prin care tinerii pot castiga premii mai mari cu ajutorul prietenilor. Nescafe lanseaza campania Antiplictiseala

Una dintre activitatile preferate antiplictiseala este timpul petrecut cu prietenii, fie ca este vorba de  excursii, iesirea in oras sau discutiile pe Facebook. Astfel, campania Nescafe 3in1 “Mai multi castiga mai mult” imbina socializarea cu ideea de castig, participantii avand ocazia sa intre in promotie impreuna cu prietenii lor pentru premii mai mari si distractie din plin. Castigurile sunt mai mari o data cu cresterea numarului de prieteni din grup, un grup avand maxim 5 membri.

„In fiecare an, ne propunem sa inovam mecanismele campaniilor promotionale nationale Nescafe Mixes, iar anul acesta le oferim participantilor posibilitatea de a influenta valoarea premiului castigat cu ajutorul prietenilor si de a atrage cat mai multi prieteni in campanie. Astfel, pot valorifica timpul petrecut impreuna castigand premii in bani. Coordonatele acestei campanii sunt momentele antiplictiseala, distractia cu prietenii si castigurile cu frecventa zilnica”, a explicat Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestle Beverages.
Premiile incep de la 1.000 de lei/ zi pentru participantii care se inscriu singuri in concurs si cresc cu fiecare prieten adus in promotie pana la 1.500 de lei pentru fiecare membru dintr-un grup de 5. Pentru a participa in promotie, participantii vor inscrie codurile promotionale de pe toate pliculetele de Nescafe 3in1, Nescafe 2in1 si Nescafe Frappe pe site-ul www.nescafe.ro, pe pagina de Facebook a Nescafe Romania sau prin SMS, la 1770.

Promotia se desfasoara pe parcursul a 70 de zile, in perioada 1 martie – 9 mai 2012, iar valoarea totala a premiilor este de 525.000 de lei.

Compania Nestle, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost infiintata in 1866 de Henri NestlE, iar astazi este cea mai mare companie de nutritie, sanatate si wellness, ocupand pozitia de lider mondial in industria alimentara. Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, in prezent, portofoliul Nestle Romania fiind format dintr-o gama diversificata de produse.

Cafeaua solubila a fost inventata de Nestle in 1938 si a fost denumita Nescafe, derivat din numele companiei Nestle si cafe.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...