Nescafe lanseaza campania Antiplictiseala | Progresiv
Nescafe 3in1 lanseaza o noua provocare pentru tinerii isi doresc sa fie la curent cu ultimele trenduri si sa aiba parte de experiente cat mai diverse si dinamice: campania Nescafe Antiplictiseala, prin care tinerii pot castiga premii mai mari cu ajutorul prietenilor.
Una dintre activitatile preferate antiplictiseala este timpul petrecut cu prietenii, fie ca este vorba de excursii, iesirea in oras sau discutiile pe Facebook. Astfel, campania Nescafe 3in1 “Mai multi castiga mai mult” imbina socializarea cu ideea de castig, participantii avand ocazia sa intre in promotie impreuna cu prietenii lor pentru premii mai mari si distractie din plin. Castigurile sunt mai mari o data cu cresterea numarului de prieteni din grup, un grup avand maxim 5 membri.
„In fiecare an, ne propunem sa inovam mecanismele campaniilor promotionale nationale Nescafe Mixes, iar anul acesta le oferim participantilor posibilitatea de a influenta valoarea premiului castigat cu ajutorul prietenilor si de a atrage cat mai multi prieteni in campanie. Astfel, pot valorifica timpul petrecut impreuna castigand premii in bani. Coordonatele acestei campanii sunt momentele antiplictiseala, distractia cu prietenii si castigurile cu frecventa zilnica”, a explicat Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestle Beverages.
Premiile incep de la 1.000 de lei/ zi pentru participantii care se inscriu singuri in concurs si cresc cu fiecare prieten adus in promotie pana la 1.500 de lei pentru fiecare membru dintr-un grup de 5. Pentru a participa in promotie, participantii vor inscrie codurile promotionale de pe toate pliculetele de Nescafe 3in1, Nescafe 2in1 si Nescafe Frappe pe site-ul www.nescafe.ro, pe pagina de Facebook a Nescafe Romania sau prin SMS, la 1770.
Promotia se desfasoara pe parcursul a 70 de zile, in perioada 1 martie – 9 mai 2012, iar valoarea totala a premiilor este de 525.000 de lei.
Compania Nestle, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost infiintata in 1866 de Henri NestlE, iar astazi este cea mai mare companie de nutritie, sanatate si wellness, ocupand pozitia de lider mondial in industria alimentara. Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, in prezent, portofoliul Nestle Romania fiind format dintr-o gama diversificata de produse.
Cafeaua solubila a fost inventata de Nestle in 1938 si a fost denumita Nescafe, derivat din numele companiei Nestle si cafe.