Moldovan deschide la Cluj o carmangerie cu restaurant | Progresiv

Producătorul de preparate din carne Cosm-Fan a deschis săptămâna aceasta, la Cluj-Napoca, un magazin sub brandul Moldovan. Carmangeria are o suprafaţă de vânzare de 180 de metri pătraţi, este al 28-lea magazin şi cel mai mare al reţelei.  Moldovan deschide la Cluj o carmangerie cu restaurant

Noul magazin este a treia unitate comercială modernizată a Cosm-Fan, toate unităţile fiind localizate în judeţul Cluj. Spre deosebire de celelalte magazine, carmangeria Modovan recent deschisă va avea în incinta ei şi un mic restaurant, unde se servesc feluri de mâncare pe bază de carne, ciorbe şi garnituri.

Magazinul va avea şi un frigider special de maturare a cărnii de vită, fiind a doua unitate comercială dotată cu un astfel de echipament.

Pe lângă preparatele din carne, sortimentaţia magazinului include produse complementare, precum vinuri, brânzeturi şi măsline.

"În perioada următoare vrem să extindem fabrica de preparate din carne. În prezent 80% din producţie merge către magazinele noastre, însă vrem ca pe viitor să intrăm şi pe catering", a declarat directorul general al Cosm-Fan, Cosmin Moldovan. Compania face şi în prezent platouri cu produse tradiţionale pentru ocazii speciale. Cosm-Fan produce preparate din carne de porc, vită, miel şi pui. 

Potrivit directorului general al companiei, cifra de afaceri a Cosm-Fan va depăşi 10 milioane de euro în acest an.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...