Modernizarea magazinului, o necesitate | Progresiv
Intr-un mediu concurential extrem de dur, in special in marile orase vizate de expansiunea tuturor lanturilor straine de magazine, diferentierea este singura sansa. Pornind de la sortimentatie, la echipamente, atitudinea personalului de vanzare si pana la micile detalii care fac din spatiu dvs. de vanzare un loc placut pentru cumparatori. Aveti in fata dvs. un supliment dedicat echipamentelor din retail, in care am incercat sa adunam cat mai multe idei de eficientizare si imbunatatire a spatiului de vanzare din comertul traditional si modern.
Furnizorii de echipamente, de servicii de plata in-store si de programe software pentru retail au continuat sa aduca inovatii pe piata in 2011, mizand astfel pe nevoia de modernizare a comertului. De cealalta parte, multi retaileri - atat locali cat si internationali – s-au dovedit a fi deschisi in a imbratisa aceste noutati , insa furnizorii inca asteapta ca segmentul retailului traditional sa devina mai activ in zona de investitii in echipamente si tehnologii IT.
Vorbind despre trendurile noi din piata, va aducem detalii despre cateva proiecte mari de introducere a vanzarilor vrac pe categorii noi. Cresterea importantei vracului in sortimentatie a fost o tendinta vizibila in retail in ultimii doi-trei ani. In zona de instrumente de plata in-store si a sistemelor de gestiune a magazinelor, lucrurile inca se misca intr-o directie pozitiva, dupa cum arata informatiile comunicate de principalii furnizori de servicii de acest tip. Nu in ultimul rand, am aruncat un ochi si in afara Romaniei, vorbind cu consultantul francez din retail Tabitha Brelet si urmarind noutatile anuntate la targul de tehnologii pentru comert EuroCIS. Va invit, asadar, sa descoperiti toate acestea in paginile ce urmeaza.