Mini, noul format “de probă” dezvoltat de Profi | Progresiv

Profi inaugurează joi, 6 noiembrie, un magazin Profi Mini care va testa terenul pentru un nou format de magazin. Retailerul va deschide şi un magazin în Timişoara, ajungând la 12 unităţi comerciale în această localitate. Profi a anunţat de asemenea, că în curând va lansa primul magazin ecologic Profi. Mini, noul format “de probă” dezvoltat de Profi

„Actuala noastră strategie este să deschidem experimental noi formate de magazin care nu sunt cu totul finalizate, pentur a ne testa idele nu din birou, ci prin experimente concrete şi soluţii localizate. Ulterior, strângem informaţiile şi le încorporăm în noi magazine”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al Profi Rom Food.

„Orice magazin test este denumit iniţial Mini, iar când rezultatele devin concludente, la sfârşitul unei perioade de probă care poate fi diferită de la o locaţie la alta, el va fi redenumit în funcţie de formatul care se dovedeste că i se potriveşte cel mai bine”, se arată într-un comunicat al companiei.

Magazinul din Azuga este situat la parterul unei clădiri comerciale de pe strada Ritivoiu, nr. 11 şi are o suprafaţă de vânzare de 250 mp. Potrivit reprezentanţilor companiei, magazinul se va putea încadra în oricare din cele două formate, dar se poate transforma şi în primul magazin Loco, format conceput cu o sortimentaţie oarecum diferită, adaptată localităţilor de dimensiune mai mică, atât din zone urbane, cât şi rurale.

“Iniţial, Loco a fost gândit pentru zone rurale, dar în funcţie de ceea ce îşi doresc clienţii din Azuga, de exemplu, un astfel de magazin s-ar putea să ajungă să vânda pe lângă obişnuita gamă de produse alimentare şi unele produse de sezon cerute specific de piaţa locală”, potrivit reprezentanţilor companiei. 

Noua unitate din Timişoara se află tot la parterul unei clădiri comerciale, pe strada Gheorghe Lazăr, nr. 33 şi are o sală de vânzări de 315 mp. Magazinul va functiona în format Profi City. 

Profi, deținut de fondul de investiții Enterprise Investors, este cel de-al doilea lanț de magazine în funcție de numărul de unități comerciale din România, fiind prezent în 124 de localități din 40 de județe. Compania are aproximativ 6.000 de angajați care activează în cele 260 de magazine Profi, Profi City şi Profi Mini. În anul financiar 2013, retailul a înregistrat o cifră de afaceri de 330 de milioane de euro.
 

paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...