Millward Brown preia integral firma de cercetare Daedalus | Progresiv

Grupul Millward Brown, unul din liderii globali in cercetarea de brand, media si  comunicare, a anuntat marti semnarea unui acord pentru preluarea a 100% din partenerul sau roman , Daedalus Consulting si a filialei detinuta de acesta, Visionwise Consulting . Cu aceasta achizitie , Millward Brown va avea acces sporit la oportunitati de crestere pe termen lung in Romania si va avea o prezenta directa in toate pietele central si est europene majore, inclusiv Rusia , Polonia , Ungaria si Republica Ceha . Millward Brown preia integral firma de cercetare Daedalus

De la infiintarea sa in 1996 de catre Daniel Enescu si Dragos Enescu, Daedalus s-a dezvoltat intr-una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata din Romania si cel mai mare centru teren din tara. Compania este membru al retelei Millward Brown de noua ani si are aproximativ 110 de angajati, oferind cercetare si comunicare de brand atat pentru marci internationale cat si locale.

Fondatorul companiei , Daniel Enescu, va continua sa aiba un rol esential in Millward Brown Romania in calitatea sa de presedinte al consiliului de administratie, va fi responsabil de gestionarea si dezvoltarea in continuare a altor oportunitati de piata. Daniela Lazar, Managing Director, va conduce in continuare echipa Daedalus si va raporta catre Jean - Michel Janoueix , Director Regional pentru Millward Brown in Europa Centrala / Europa de Est si tarile nordice.

"Daedalus si Millward Brown au avut intotdeauna in comun o valoare foarte importanta : lupta pentru excelenta . Daedalus a fost intotdeauna perceput ca fiind unul cele mai buni furnizori de studii de cercetare in Romania , in timp ce Millward Brown este bine-cunoscut pentru abilitatea sa de a oferi perspective puternice care ajuta clientii sa creasca brandurile lor la nivel global . Vom combina expertiza locala cu cunostinte la nivel global pentru a genera si mai multa valoare pentru clientii nostri ", a declarat, intr-un comunicat, Daniel Enescu.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...