Metro Expo, a doua editie | Progresiv

Cu peste 40.000 de vizitatori, editia din acest an a Metro Expo s-a remarcat mai ales prin solutiile pe care compania le-a prezentat clientilor sai profesionisti, din retail si Horeca. Metro Expo, a doua editie

Desfasurata pe o suprafata de 15.000 mp, Expozitia a inclus spatii tematice autonome, fiecare cu o suprafata intre 90 si 400 mp, pe care au fost prezentate solutii de expunere pentru legume si fructe, peste, branza, carne, vinuri, gastronomie, menaj si birotica.
Metro a replicat, in cadrul expozitiei, solutia de amenajare a unui mic magazin alimentar prezenta la centrul de distributie din Metro Militari (Bucuresti). In plus, chiar in centrul expozitional clientii revanzatori au putut primi sfaturi si consiliere, atat pentru amenajarea si gestionarea magazinului, cat si pe partea financiara. De asemenea, evenimentul a continut cooking show-uri, demonstratii de preparare a cocktail-urilor, modalitati de pregatire, expunere si servire a produselor, modalitati de prepararea a diverselor sortimente de carne si peste proaspat, degustari, dar si idei de decorare, amenajare si utilare cu echipamente de ultima ora. Cei mai mari jucatori ai pietei tichetelor de masa, precum si institutii financiare s-au alaturat initiativei si au fost prezenti cu pachete dedicate clientilor Metro.

Metro Expo in cifre

- 15.000 de mp suprafata de expunere
- 4 zile de desfasurare
- 600 angajati implicati in proiect
- peste 400 furnizori participanti
- 300 oferte speciale valabile pe perioada expozitiei
- 100.000 de clienti invitati
- peste 20 de solutii propuse de Metro si partenerii sai

tranzactie business documente research gfk consumer panel rebranding yougov tranzactie firme research. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Analiză Sierra Quadrant: Cod Galben de îngrijorare în economia românească
Deprecierea cursului monedei naționale, creșterea dobânzilor și reducerea liniilor de finanțare, noul val de inflație generat de liberalizarea...
Elfi_roboti industriali paletizare
Elfi extinde capacitatea de producție pe baza unor investiții de 10 milioane de euro
Elfi, unul dintre cei mai importanți producători de hârtie igienico-sanitară din România, a bugetat investiții de zece milioane de euro pentru...
5 to go intră pe piața de retail din Bulgaria, consolidând obiectivele de expansiune regională
5 to go intră pe piața de retail din Bulgaria, consolidând obiectivele de expansiune regională
5 to go face un pas important în consolidarea prezenței internaționale și intră pe piața de retail din Bulgaria, printr-un parteneriat...
Cristian I. Popa, membru al Consiliului de administrație al BNR
Cristian Popa, BNR: Productivitatea, principalul motor al creșterii economice
Dimensiunea companiei este un factor determinant al productivității acesteia. Asta spun datele a peste 650.000 de firme active analizate. Datele...
Grupo Bimbo continua ofensiva pe piata locala de panificație. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea producătorului KB Toast de către Bimbo România are acordul Concurenței
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Vel Pitar SA, parte a grupului mexican Bimbo, preia Karamolegos Bakery Romania SRL....
Foto stire Interactiv Brasov, a XX-a editie a evenimentului dedicat comunitatilor locale de business, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii pentru o creștere sustenabilă la INTERACTIV Brașov 2025
INTERACTIV, evenimentul Progresiv ce se adresează comunității antreprenoriale din piața locală de retail & FMCG, a reunit peste 100 de...