Metro Expo, a doua editie | Progresiv
Cu peste 40.000 de vizitatori, editia din acest an a Metro Expo s-a remarcat mai ales prin solutiile pe care compania le-a prezentat clientilor sai profesionisti, din retail si Horeca.
Desfasurata pe o suprafata de 15.000 mp, Expozitia a inclus spatii tematice autonome, fiecare cu o suprafata intre 90 si 400 mp, pe care au fost prezentate solutii de expunere pentru legume si fructe, peste, branza, carne, vinuri, gastronomie, menaj si birotica.
Metro a replicat, in cadrul expozitiei, solutia de amenajare a unui mic magazin alimentar prezenta la centrul de distributie din Metro Militari (Bucuresti). In plus, chiar in centrul expozitional clientii revanzatori au putut primi sfaturi si consiliere, atat pentru amenajarea si gestionarea magazinului, cat si pe partea financiara. De asemenea, evenimentul a continut cooking show-uri, demonstratii de preparare a cocktail-urilor, modalitati de pregatire, expunere si servire a produselor, modalitati de prepararea a diverselor sortimente de carne si peste proaspat, degustari, dar si idei de decorare, amenajare si utilare cu echipamente de ultima ora. Cei mai mari jucatori ai pietei tichetelor de masa, precum si institutii financiare s-au alaturat initiativei si au fost prezenti cu pachete dedicate clientilor Metro.
Metro Expo in cifre
- 15.000 de mp suprafata de expunere
- 4 zile de desfasurare
- 600 angajati implicati in proiect
- peste 400 furnizori participanti
- 300 oferte speciale valabile pe perioada expozitiei
- 100.000 de clienti invitati
- peste 20 de solutii propuse de Metro si partenerii sai





