Mercury 360 isi face agentie de digital | Progresiv

Outbox este noua identitate care va grupa competentele de digital si comunicare one-to-one ale agentiei Mercury360. Lansarea noii agentii vine in contextul in care piata de advertising transfera din ce in ce mai mult interes si resurse in zona de digital, iar compententele de online, precum si volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente in ultimii ani. Mercury 360 isi face agentie de digital

„Lansarea noii agentii reprezinta angajamentul nostru in termeni de interes, implicare si resurse directionate catre zona de interactive, catre dezvoltarea de platforme care vor ajuta brandurile sa isi maximizeze rezultatele in mediul online. Am considerat potrivit sa desprindem o entitate independenta de business, adaptata dinamismului pietei si care sa devina, pe termen mediu, unul din principalii jucatori ai pietei de profil”, a declarat, intr-un comunicat,  Radu Miu, General Manager Mercury360.

Conducerea noii agentii a fost preluata de Adrian Pavelescu, care a coordonat timp de mai bine de sapte ani divizia de direct & digital a Mercury360.

“Serviciile oferite de Outbox (strategic planning, servicii digitale, proiecte integrate) ghideaza brandurile printre provocarile aduse de evolutia noilor tehnologii, oferindu-le strategii integrate de digital si solutii de comunicare eficienta“, a afirmat Adrian Pavelescu, Managing Director Outbox.

Specializat pe canale de comunicare digitala si personalizata, Adrian Pavelescu  a dezvoltat strategii si platforme de comunicare atât in zona de consumer cât si in B2B, iar in prezent atentia sa se indreapta catre maximizarea beneficiilor noilor tehnologii in comunicarea de brand.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...