Mega Image se extinde în Capitală | Progresiv

Mega Image a inaugurat vineri, 7 noiembrie, doua magazine in Bucuresti. Cu aceste deschideri, retailerul a ajuns la 362 de unitati comerciale operate la nivel national. Mega Image se extinde în Capitală

„Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, ajungând la 362 de locaţii şi pătrunde astfel tot mai mult în proximitate, devenind unul din cei mai puternici jucători din retail ce se aproprie din ce în ce mai mult de clienţi, pe un teritoriu familiar acestora, uşurându-le astfel modul de a-şi realiza cumpărăturile", se arata intr-un comunicat al companiei.

Cele două magazine noi sunt:

  • Mega Image Gheorghe Duca, situat pe bulevardul Ing. Gheorghe Duca, nr. 3-5, sector 1, Bucureşti. Noua unitate are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 321 mp.
  • Shop&Go Timisoara este situat pe bulevardul Timisoara nr. 17A, sector 6, Bucureşti şi deţine o suprafaţă de vânzare de 105 mp.

Mega Image operează o reţea care cuprinde în prezent 362 de magazine, majoritatea amplasate în Bucureşti, sub brandurile Mega Image (177), Shop&Go (183), AB Cool Food (1), Mega Drive (1). Retailerul opereaza de asemenea şi platforma de vânzare online dezvoltată în parteneriat cu eMag, „Supermarket la tine acasa”. În anul 2013, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia ce operează în prezent pe trei continente.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...