Mega Image isi continua extinderea prin deschiderea unui nou Shop&Go | Progresiv

Retailerul Mega Image inaugureaza vineri, 17 februarie, un nou Shop&Go in Bucuresti. Shop&Go Ion Mihalache este situat pe Bd. Ion Mihalache nr 121, in sectorul 1, aproape de intersectia acestui bulevard cu strada Turda. Magazinul va avea o suprafata de vanzare de aproximativ 120 de metri patrati si o sortimentatie de peste 1.500 de produse. Mega Image isi continua extinderea prin deschiderea unui nou Shop&Go

Mega Image isi extinde in mod constant reteaua de magazine, iar noul concept Shop&Go vine in intampinarea clientilor care doresc sa-si faca cumparaturile rapid, din imediata proximitate a locuintei sau in drum spre casa.

In plus, Mega Image ofera pe piata prin conceptul Shop&Go si posibilitatea celor care vor sa devina antreprenori sa preia un magazin Shop&Go pe care sa-l gestioneze. Mega Image pune la dispozitie experienta sa in retail, in timp ce persoanele interesate pot opera un astfel de magazin, fara riscurile de a incepe de la zero.

De la inceputul acestui an, reteaua Mega Image a inaugurat 9 noi supermarketuri, ajungand astfel la un total de 114 supermarketuri: 101 Mega Image si 13 Shop&Go.

Pana la finalul acestei luni, Mega Image va mai deschide un supermarket.

Parte a grupului belgian de retail Delhaize, Mega Image a fost fondata in 1995 si la ora actuala este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania  cu o retea ce cuprinde 114 de supermarketuri in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (101) si Shop&Go (13).

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...