Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice | Progresiv
Pepsi Lipton International lanseaza in Romania Lipton Ice Tea Mango, ceaiul rece cu aroma de mango. Lipton Ice Tea Mango este o bautura cu gust exotic, fara conservanti, fara coloranti si fara arome artificiale, special creata pentru verile toride, cand organismul are nevoie de hidratare, dar si de o serie de antioxidanti si flavonoizi.
Cu noul produs Lipton, proprietatile benefice ale fructului mango sunt cuprinse intr-un ceai racoros si savuros. Supranumit regele fructelor exotice, mango apartine grupei "galbene si portocalii" de fructe si legume, avand un continut scazut de grasimi si bogate in antioxidanti. De aceea, multi nutritionisti considera acest fruct un aliat de nadejde impotriva imbatranirii.
"Lipton Ice Tea Mango este modul in care noi dorim sa le oferim consumatorilor din Romania o vara unica, exotica, savuroasa si, in acelasi timp, sanatoasa. Suntem convinsi ca produsul se va bucura de un real succes in randul consumatorilor tineri si mai putin tineri, fiind apreciate, pe de o parte, proprietatile minunatului fruct de mango, iar pe de alta parte, savoarea si prospetimea ceaiului rece de la Lipton", a declarat Dana Iordache, Lipton Regional Marketing Manager, Pepsi Lipton International.
Produsul este disponibil in magazinele din tara incepand cu luna mai, la urmatoarele preturi recomandate de vanzare: 3,3 lei pentru sticla de 0.5 l, respectiv 5,4 lei pentru PET-ul de 1.5 l.
Lansarea noului produs Lipton Ice Tea Mango este sustinuta printr-o campanie Lipton creata in jurul celebrului star hollywoodian Hugh Jackman, cu care compania a semnat un contract de imagine ce se va desfasura pe o perioada de trei ani. De curand, in Romania a inceput difuzarea primului spot Lipton ce il are protagonist pe Hugh Jackman, "Tokyo Dancing Hotel".
Produsul va fi promovat in continuare printr-o campanie integrata de comunicare, ce va include spoturi TV pe principalele posturi nationale, print si outdoor.





