Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice | Progresiv

Pepsi Lipton International lanseaza in Romania Lipton Ice Tea Mango, ceaiul rece cu aroma de mango. Lipton Ice Tea Mango este o bautura cu gust exotic, fara conservanti, fara coloranti si fara arome artificiale, special creata pentru verile toride, cand organismul are nevoie de hidratare, dar si de o serie de antioxidanti si flavonoizi. Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice

Cu noul produs Lipton, proprietatile benefice ale fructului mango sunt cuprinse intr-un ceai racoros si savuros. Supranumit regele fructelor exotice, mango apartine grupei "galbene si portocalii" de fructe si legume, avand un continut scazut de grasimi si bogate in antioxidanti. De aceea, multi nutritionisti considera acest fruct un aliat de nadejde impotriva imbatranirii.

"Lipton Ice Tea Mango este modul in care noi dorim sa le oferim consumatorilor din Romania o vara unica, exotica, savuroasa si, in acelasi timp, sanatoasa. Suntem convinsi ca produsul se va bucura de un real succes in randul consumatorilor tineri si mai putin tineri, fiind apreciate, pe de o parte, proprietatile minunatului fruct de mango, iar pe de alta parte, savoarea si prospetimea ceaiului rece de la Lipton", a declarat Dana Iordache, Lipton Regional Marketing Manager, Pepsi Lipton International.

Produsul este disponibil in magazinele din tara incepand cu luna mai, la urmatoarele preturi recomandate de vanzare: 3,3 lei pentru sticla de 0.5 l, respectiv 5,4 lei pentru PET-ul de 1.5 l.

Lansarea noului produs Lipton Ice Tea Mango este sustinuta printr-o campanie Lipton creata in jurul celebrului star hollywoodian Hugh Jackman, cu care compania a semnat un contract de imagine ce se va desfasura pe o perioada de trei ani. De curand, in Romania a inceput difuzarea primului spot Lipton ce il are protagonist pe Hugh Jackman, "Tokyo Dancing Hotel".

Produsul va fi promovat in continuare printr-o campanie integrata de comunicare, ce va include spoturi TV pe principalele posturi nationale, print si outdoor.

valentines day trandafiri flori cadour cuplu ziua indragostitilor tazz vanzari sex shopuri. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tazz: Trandafirii si lalelele albe, cele mai comandate flori de Valentine’s Day
Trandafirii si lalelele albe sunt cele mai comandate flori de Valentine’s Day în cadrul platformei Tazz by eMAG, achiziționată anul trecut de...
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de retail, Anca-Maria Popescu a preluat rolul de Head of Buying Fruits & Vegetables, Meat,...
Alimentele continuă să se scumpească. Prețuri cu peste 2% mai mari după primele trei luni ale anului
2025 a început cu un nou val de scumpiri
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...
Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...