Lidl Romania vrea sa se apropie de 200 de magazine in 2012 | Progresiv
“Incercam sa mergem spre un numar de 200 de magazine operationale pana la finalul acestui an. Avem in lucru si un al treilea centru logistic al retelei, in zona Transilvaniei, pe care l-am putea finaliza in 2012”, a declarat Alin Trnobranschy - directorul de vanzari pe zona Bucuresti si Muntenia la Lidl Romania - in cadrul conferintei de inaugurare a magazinului Lidl cu numarul 134 in Bucuresti, in cartierul Rahova. Aceasta este a 8-a unitate operata de lantul de discount in Capitala.
Investitiile companiei in deschiderea unei unitati noi sunt estimate la peste un milion de euro, suma care nu include valoarea terenului sau a chiriei. Un magazin Lidl are un spatiu de vanzare cuprins intre 900 si 1.200 de metri patrati, pe care sunt listate peste 2.500-3.000 de articole. Retailerul are in prezent peste 2.000 de angajati.
“Suntem total multumiti de vanzarile retelei din Romania si dorim sa continuam sa ne dezvoltam. Ne adresam tuturor categoriilor de consumatori, nu tintim neaparat un anumit tip de clientela”, a afirmat reprezentantul Lidl. Potrivit acestuia, unele dintre magazine au inregistrat un numar de peste 6.000 de clienti in ziua inaugurarii.
In luna ianuarie, Lidl Romania a inaugurat patru magazine construite de la zero. In primavara, compania va anunta numirea unui nou director general, venit de la o alta subsidiara Lidl din Europa.
30% din marcile private sunt fabricate local
Dintre cele aproximativ 1.300 de articole alimentare si peste 1.000 de articole nealimentare listate in reteaua Lidl, peste 100 de SKU-uri sunt la oferta, promotiile fiind schimbate in mod frecvent. Recent, retailerul a inaugurat o serie de campanii de marketing sub forma unor saptamani tematice prin listarea temporara a unor produse , precum „Saptamana Chinezeasca la Lidl” sau „Saptamana Italiana la Lidl”.
Pe segmentul non-food, magazinele au promotii saptamanale in fiecare luni si joi – zile in care traficul de clienti creste cu circa 30%, potrivit datelor furnizate de reprezentantul retailerului. Acesta a mai precizat ca 80% din totalul sortimentatiei Lidl Romania este reprezentat de marcile private ale retelei, iar 30% din aceste produse vin de la furnizori locali.





