Lidl lanseaza un spot conceput in exclusivitate pentru fanii de pe Facebook | Progresiv
Lidl Romania, compania cu cel mai mare numar de fani de pe Facebook din randul brandurilor locale, a lansat special pentru ei un spot ce va fi difuzat exclusiv pe retelele de socializare. "Este o initiativa prin care dorim sa le multumim fanilor nostri", spun reprezentantii companiei in comunicatul de presa.
Spotul realizat pentru Facebook continua strategia de comunicare digitala a companiei Lidl Romania, axata pe feed-back-ul interactiv cu fanii, intr-o singura zi ajungandu-se pana la 3.000 de interactiuni si transmiterea in timp real a noutatilor, lansarilor si promotiilor companiei.
Astfel, cei peste 463.000 de fani ai paginii de Facebook „Lidl Romania” pot vizualiza spotul de promovare al noilor pantofi sport Kappa ce vor fi disponibili in magazinele Lidl din toata tara incepand de luni, 09 aprilie 2012.
Spotul ii indeamna pe fanii Lidl la multa miscare in aer liber. Clientii pot alege unul dintre cele 5 modele de pantofi sport disponibile, trei modele de dama cu marimi de la 36-40 si doua modele de barbati, marimi 40-45. Pantofii sport Kappa* sunt disponibili la pretul de 99.99 lei.
Oferta este valabila in limita stocului disponibil in perioada 09-15.04.2012.





