Lidl France debuts Cien online beauty pop-up | Progresiv

Lidl’s last digital move is to open a temporary seasonal store via a France webshop for its Cien private label beauty and personal care range. The portal will operate from 6 November to 12 January and offers the full Cien range, plus gifting sets with an obvious nod to the Christmas period. The move is particularly unusual as Lidl does not yet operate a full-fledged online offer in France, although it is rumoured to be in the works for 2020. Lidl France debuts Cien online beauty pop-up

Some items are unavailable in the discounter’s stores and are labelled as ‘Exclu Web’. Bestsellers, vegan SKUs and award-winning lines are also prominently highlighted. There is also a section offering tips and guidance on using the products.

Delivery is free for orders over 25 euros, otherwise a fee of 4.99 euros applies for direct delivery via DPD, or 1.99 euros for shipping to a pickup point. Goods will be dispatched within 24 hours. (kriq.eu)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...