Lidl Belgium tests grocery pick-up service | Progresiv
20 octombrie 2019
|
Lidl Belgium has announced that it is testing a grocery pick-up service in its Destelbergen outlet.
The service, which Lidl claims is a first in the country, allows customers to pick up orders placed online for a fee of 2.99 euros.
Customers register in the store via a barcode sent on email to collect their orders.
The retailer plans to extend the trial to its store in St-Denijs-Westrem in November of this year.
Last year, the retailer launched a grocery delivery service in the centre of Ghent in collaboration with Cargo Velo. (www.esmmagazine.com)

Sustenabilitatea dincolo de obligațiile de raportare. O soluție de creștere pe termen lung
Numeroase organizații tind încă să reducă sustenabilitatea la o simplă obligație de raportare, o „bifă” în calendarul anual de...

SAMEDAY depășește pragul de 5.100 easybox-uri la nivel național
SAMEDAY, unul dintre cei mai mari jucători din piața de curierat din România, anunță inaugurarea easybox-ului cu numărul 5.101, montat...

Un nou Head of Investor Retail Leasing pentru CBRE România
CBRE România, lider pe piața de consultanță imobiliară, anunță promovarea Ramonei Hîrnea în rolul de Head of Investor Retail Leasing pentru...

Mondelēz International investește în platforma eAgronom, de care vor beneficia și fermierii români
Mondelēz International a anunțat că platforma sa de investiții de impact, Sustainable Futures, a realizat o investiție în eAgronom, o companie...

Doar unul din doi români citește frecvent eticheta produselor achiziționate
Doar jumătate dintre consumatorii români citesc în mod frecvent etichetele produselor înainte de cumpărare, însă peste 80% nu știu care sunt...

Aproape 384 milioane de ambalaje SGR, colectate în luna martie
Aproximativ 75% din ambalajele de băuturi puse pe piață de către producători și distribuitori în luna martie a acestui an au fost colectate...