Lidl and Kaufland owner names new CEO | Progresiv
15 martie 2020
|
Schwarz Group, the parent company of Lidl and Kaufland, has named Gerd Chrzanowski as the new chief executive of the company, according to a report in the Lebensmittel Zeitung.
Chrzanowski, who succeeds Klaus Gehrig, will assume his new role with immediate effect.
Chrzanowski is an experienced professional, who served as a member of the Lidl executive board between 2008 to 2014.
He then went on to lead the management of Schwarz Zentrale Dienste.
In the spring of last year, the company appointed Chrzanowski as the deputy to Gehrig.
Elsewhere, Chrzanowski's deputy, Melanie Köhler, has been appointed as the chairman of the management board of Schwarz Dienstleistungen, the report added. (www.esmmagazine.com)

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...

Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...

Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...

Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...

Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...

EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...