Lactag a investit 2,5 milioane euro intr-o linie de ambalare a laptelui | Progresiv

Producatorul de lactate Lactag a investit 2,5 milioane de euro intr-o linie de imbuteliere care permite ambalarea laptelui de consum in cutii de tip Tetra Pak, dar si la pungi de plastic. Fondurile au fost utilizate atat petru achizitia liniei, cat si pentru constructia halei in care au fost instalate echipamentele, a declarat pentru revista Magazinul Progresiv, directorul general al companiei, Adriean Asan-Mic. Lactag a investit 2,5 milioane euro intr-o linie de ambalare a laptelui

 

„Investitiile totale s-au ridicat la aproape 10 milioane de euro pana in prezent in achizitia fabricilor, modernizari, retail si branding. In plus, am si angajat mult. De la 110 angajati cat avea Lactag inainte de preluare, acum sunt 500 de persoane in cele doua fabrici si in reteaua de magazine”, a mai spus directorul general Lactag.

Adriean Asan-Mic a preluat producatorul de lactate Lactag din Costesti in 2012, impreuna cu Robert Iriza, fost actionar Top Gel. Anul trecut, cei doi asociati au cumparat si o fabrica de mezeluri langa Craiova. Totodata, compania a lansat la sfarsitul anului 2012 reteaua de magazine Pe gustate!, care a ajuns la 29 de unitati comerciale in cursul acestui an.

Lactag a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 61 de milioane de lei, de peste trei ori mai mare decat in 2012. Aproximativ o treime din cifra de afaceri a companiei este reprezentata de vanzarile magazinelor Pe gustate!.

Citeste despre planurile de dezvoltare ale Lactag si despre cariera directorului general al companiei in interviul aparut in numarul din luna iunie al revistei Magazinul Progresiv.

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...