Kraft Foods Romania lanseaza belVita Start cu Cereale si Afine Rosii | Progresiv

Biscuitii special creati pentru micul dejun, belVita Start, isi completeaza gama de 4 sortimente delicioase deja existente pe piata din Romania cu un nou sortiment, cu Cereale si Afine Rosii. Kraft Foods Romania lanseaza belVita Start cu Cereale si Afine Rosii

Fabricati din cereale integrale, bucatele de afine rosii si fortifiati cu vitamine si minerale, noii biscuiti belVita Start cu Cereale si Afine Rosii ofera, alaturi de o portie de fructe, una de lactate si o bautura, o alternativa delicioasa pentru un mic dejun echilibrat si sanatos.

„Belvita lanseaza un nou sortiment de biscuiti cu Cereale si Afine Rosii, dand astfel romanilor un nou motiv delicios sa nu sara peste micul dejun! Si, ce este mai important de stiut, daca sunt consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, acesti biscuiti crocanti si deliciosi asigura eliberarea treptata de carbohidrati timp de 4 ore, oferind vitalitate pentru prima parte a zilei”, declara Maria Burnuz, Brand Coordinator Biscuiti.

Biscuitii belVita Start cu Cereale si Afine Rosii sunt disponibili pe piata din Romania in doua variante: pachet de 50 de grame ambalat individual care contine 4 biscuiti (pentru cei care prefera sa ia micul dejun la birou) si cutie de 300 de grame care contine 6 pachete de cate 50 de grame (conceputa pentru a fi  impartita cu familia sau colegii sau pentru a asigura mai multe dimineti pline de vitalitate).

Lansarea va fi sustinuta printr-o comunicare de marketing integrata, ce va avea ca erou principal chiar noul produs si beneficiile pe care acesta le ofera ca parte a unui mic dejun echilibrat. Nu vor lipsi din comunicare nici mijloacele ATL, in special comunicarea TV si pe internet, dar nici cele de BTL, care trebuie sa asigure degustarea produsului de catre un numar cat mai mare de consumatori.

Gama belVita Start prezenta pe piata din Romania contine 5 sortimente: Cereale si Lapte, Cereale si Fructe, Cereale si Ciocolata, Cereale Miere si Alune de Padure si nou-lansatul Cereale si Afine Rosii.

Biscuitii special creati pentru micul dejun au fost lansati in urma cu doi ani in Romania, pe baza succesului demonstrat in ultimii 10 ani in Europa. Kraft Foods a introdus primii biscuiti pentru micul dejun in Franta de peste zece ani si acum biscuitii belVita sunt vanduti in peste zece tari, printre care Belgia, Cehia, Portugalia, Ungaria, Polonia, Anglia, Brazilia, US incepand cu anul acesta.

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim’s, Barni, Oreo.

Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide
Românii par că au devenit mai chibzuiți atunci când vine vorba de cumpărături, mai ales în perioada Black Friday. Rezultatele unui sondaj...
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional
Majoritatea companiilor din România se află încă într-o etapă incipientă de utilizare a inteligenței artificiale, în condițiile în care...
Sustenabilitatea, rol important în redresarea companiilor
Parteneriat între Auchan și BRD pentru finanțarea tranziției durabile a furnizorilor retailerului
Auchan România și BRD – Groupe Société Générale lansează în premieră un pachet de finanțare sustenabilă dedicat exclusiv furnizorilor pe...
Amazon va renunța la circa 14.000 de joburi corporate. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Amazon va renunța la circa 14.000 de joburi corporate
Amazon a anunțat că își va reduce forța de muncă corporativă cu aproximativ 14.000 de posturi pentru a-și reduce costurile, în contextul în...