Kaufland Poland to take over former Tesco hypermarket locations | Progresiv

Kaufland submitted to UOKiK five applications for permission to take over locations where Tesco hypermarkets operated. Thus, the information of the portal Wiadomościoscihandlowe.pl was confirmed, which already in August this year wrote that it is the German supermarket chain that is the main contender to take over the stores that Tesco put up for sale. Kaufland Poland to take over former Tesco hypermarket locations

Five applications have already been submitted to UOKiK in this case, in which Kaufland is willing to take over 5 hypermarkets in Warsaw, Krakow, Wrocław, Lublin and Gdańsk.

For the analysts with whom we talked about the takeover, the most likely contender to enter the locations after Tesco hypermarkets was the German network Kaufland. Why? They predicted that in the case of this chain there would be no problems obtaining consent for the transaction from UOKiK.

If these messages are confirmed, Kaufland will soon develop the properties sold by Tesco.

Tesco Polska operates a chain of large-scale retail stores with non-specialized sales of AKCU in Poland. Tesco Krakow is one of the stores belonging to the above chain. Tesco Polska is part of the British Tesco Group, headed by Tesco plc, based in Welwyn Garden City in Great Britain. (www.wiadomoscihandlowe.pl)

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...