Kaufland, a fi sau a nu fi in Serbia | Progresiv

Retailerul Kaufland a decis ca vrea sa intre pe piata din Serbia, dupa opt ani in care nu a incercat sa patrunda pe noi piete, anunta Planet Retail. Kaufland, a fi sau a nu fi in Serbia

 Retailerul german, membru al grupului Schwarz, intentioneaza astfel sa il urmareasca pe Lidl, care isi pregateste lansarea pe piata din Serbia de cativa ani. Potrivit Lebensmittel Zeitung, Kaufland a inceput in luna ianuarie a acestui an sa lucreze la stabilirea unei filiale nationale, care ar face din Serbia a opta piata pentru retailer.

Kaufland si-a inceput prima incursiunea globala in anul 1998 cand a intrat pe piata din Cehia. Ultima piata in care retailerul si-a pus amprenta a fost Bulgaria, in anul 2006. In statele din fosta Iugoslavie, Kaufland este  prezent doar  in Croatia. Pentru discounterul Lidl, Serbia va reprezentat a 27-a piata europeana.

Potrivit topului celor mai mari retaileri, realizat de firma de consultanta de audit si consultanta Deloitte, impreuna cu Planet Retail, grupul german de retail Schwartz ocupa locul al saselea la nivel mondial, in functie de veniturile obtinute in 2012, de peste 87 de miliarde de dolari.

Tariq Fancy Sustenlandia CEO Forum
SUSTENLANDIA CEO Forum 2025: Sustenabilitatea rescrie regulile profitului
Sustenabilitatea nu mai este o opțiune reputațională, ci noul motor al profitabilității și rezilienței în business. Aceasta a fost concluzia...
Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland inaugurează un nou magazin în județul Prahova
Kaufland își extinde prezența la nivel național și deschide un magazin în orașul Mizil, județul Prahova. Prin această investiție, compania...
Deschidere depozit Mihailesti_4
PENNY finalizează investiția de 35 mil. euro în noul depozit logistic de la Mihăilești
PENNY România a inaugurat noul depozit logistic din Mihăilești, județul Giurgiu, o investiție de 35 de milioane de euro. Depozitul are o...
Marian Zamfir, Director de Marketing JTI
JTI România numește un nou Director de Marketing
Începând din octombrie, Marian Zamfir a fost numit Director de Marketing pentru JTI România, Moldova și Bulgaria, preluând atribuțiile de la...
PENNY se extinde în Argeș și ajunge la o rețea națională de 431 de unități. Detalii pe revistaprogresiv.ro
PENNY se extinde în Argeș și ajunge la o rețea națională de 431 de unități
PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează un nou magazin în Costești, județul Argeș, situat pe str. Pieții...
Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland intră în hora reducerilor de Black Friday
Kaufland România dă startul campaniei Black Friday, cu reduceri de până la 60% la o selecție de peste 240 de articole din categoriile...