Kaufland ends year-long Unilever delisting | Progresiv

German retailer Kaufland will re-introduce Unilever's products after a year-long absence. Almost a year ago, the supermarket chain ended its relationship with the FMCG group following a disagreement over prices. Kaufland ends year-long Unilever delisting

A Kaufland spokesman has confirmed that there is a new agreement between the parties, putting an end to the conflict. The first Unilever products should be back on the shelves by the end of November, but it is going to take until the end of January before the range is once more complete, Stimme.de writes. Kaufland has an annual turnover of 22.6 billion euros, around 2% of which came from Unilever brands.

At the end of last year, however, Kaufland took the decision to drop all Unilever products in response to "drastic price increases" and "unilateral changes in conditions". Brands such as Axe, Ben & Jerry's, Coral, Dove and Unox therefore became no longer available at the German retailer.

It is not known who has had to back down the most to reach an agreement. "In principle, we do not comment on confidential agreements with our trading partners", a Unilever spokesperson said. (www.retaildetail.eu)

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...