Kaufland deschide, la Vatra Dornei, al şaptelea hypermarket din 2014 | Progresiv

Retailerul german Kaufland îşi continuă planurile de expansiune şi inaugurează joi, 11 septembrie, cel de-al 96-lea hypermarket din reţea în municipiul Vatra Dornei, judeţul Suceava. Kaufland deschide, la Vatra Dornei, al şaptelea hypermarket din 2014

Kaufland Vatra Dornei este situat pe strada 22 Decembrie, numărul 24, pe locul unei foste fabrici de prelucrare a lemnului. Retailerul a cumpărat terenul de 1,3 ha de la producătorul de cherestea Regnafor, valoarea tranzacţiei fiind de 3,1 milioane lei (690.000 euro).

De la începutul anului, Kaufland a mai deschis şase hypermarketuri noi, la Gherla, Târgu Mureş, Oradea, Târgovişte, Arad şi Bucureşti. În Gherla, Kaufland a inuagurat un concept nou de magazin, care are o suprafaţă de vânzare mai mică decât media reţelei situată între 4.000 şi 5.000 mp. Acest concept ar putea fi implementat şi în alte oraşe mici din ţară, potrivit declaraţiilor reprezentanţilor companiei.
Investiţiile totale realizate de companie în extinderea lanţului său de hypermarketuri pot fi estimate la 70-100 de milioane de euro, doar pentru acest an.

Retailerul intenţionează să atingă până la sfârşitul anului 2014 pragul de 100 de unităţi comerciale. Astfel, Kaufland urmează să mai inaugureze pâna la finalul anului trei magazine în Bucureşti: zona Apărătorii Patriei, Ghencea şi Drumul Taberei).  În plus, în luna octombrie va fi deschis al doilea magazin Kaufland din Slatina, potrivit unui anunţ al companiei. O altă localitate vizată în prezent de expansiunea retailerului german este Bacău, unde Kaufland operează deja un hypermarket.

Kaufland, parte a grupului german de retail Schwarz, este cel mai mare retailer din România în funcţie de cifra de afaceri şi de suprafaţa totală de vânzare a celor 96 de hypermarketuri operaţionale. Anul trecut, Kaufland România a înregistrat o cifră de afaceri de 1,64 miliarde de euro, în creştere cu 14% faţă de anul precedent.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...