JTI Romania inaugureaza sediu central, dupa lucrari de renovare si extindere | Progresiv

JTI Romania a inaugurat, miercuri, noul sediu central al companiei, de pe bulevardul Dimitrie Pompei, sectorul 2, Bucuresti. Situata langa fabrica de tigarete a JTI, cladirea de 5.000 mp are patru niveluri, gazduind peste 200 de angajati, dintr-un total de 1.000, care lucreaza in Bucuresti si in birourile de vanzari din tara. JTI Romania inaugureaza sediu central, dupa lucrari de renovare si extindere

Procesul de renovare si extindere a cladirii, pentru care au lucrat doua firme de arhitectura si alti cinci contractori locali, a inceput in aprilie 2013 si s-a incheiat in mai 2014. Pe durata renovarii, angajatii au fost relocati. Datorita extinderii sediului, angajatii JTI din Bucuresti se afla cu totii sub acelasi acoperis, fara a mai fi necesara inchirierea unor spatii suplimentare.
 
”Este, intr-adevar, o mare realizare, daca luam in calcul complexitatea proiectului. Vorbim nu doar despre o noua cladire, ci despre renovarea si extinderea uneia existente. Sediul este unul modern, elegant  si cred ca va fi un mediu de lucru excelent pentru noi toti”, a declarat, intr-un comunicat, Charlie Cunningham-Reid, General Manager JTI Romania, Moldova si Bulgaria.
 
Grupul JTI (Japan Tobacco International), cu capital majoritar japonez, a pus bazele afacerii din Romania in 1993, fiind una dintre primele companii multinationale stabilite aici, cu o investitie totala  de peste 100 milioane euro. Anul trecut, compania a sarbatorit 20 de ani de cand este prezenta pe piata locala. In 2012, JTI Romania a finalizat o investitie de peste 25 de milioane de euro in capacitatile de productie, care a generat peste 125 de noi locuri de munca.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...