ITALY: Campari reported a 2.4% sales growth in 2014 | Progresiv

Italian beverages group Campari saw sales rise by 2.4% to 1.56 billion euros in 2014. According to full year results, net profit dropped by 13.9% to 128.9 million euros in the same period. Net financial debt stood at 978.5 million euros, up from 852.8 million euros the previous year. All regions showed positive organic sales growth in 2014. Americas were up by four%, mitigated by continuing realignment of shipment with positive underlying depletions and consumption trends in the US, particularly for Wild Turkey bourbon, and continued strong growth in Argentina and Brazil. Italy increased by 3.5%, driven by aperitifs, particularly Aperol and the single serve aperitifs. Organic sales growth in the rest of Europe was 3.2%, thanks to a solid performance in Russia driven by sparkling wines and Western European markets driven by Aperol. (www.esmmagazine.com) ITALY: Campari reported a 2.4% sales growth in 2014

unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...