Interbrands incepe colaborarea cu Philip Morris si continua distributia BAT | Progresiv

Producatorul de tigarete Philip Morris Romania a anuntat semnarea unui contract cu Interbrands Marketing & Distribution pentru furnizarea serviciilor de logistica. In acelasi timp, Interbrands isi continua parteneriatul pe servicii de distributie cu British American Tobacco. Interbrands incepe colaborarea cu Philip Morris si continua distributia BAT

„Philip Morris Trading a ales Interbrands Marketing & Distribution SRL ca furnizor de servicii logistice in Romania. Astfel, incepand cu data de 1 mai, Interbrands Marketing & Distribution si Simba Invest SRL sunt furnizorii de servicii logistice pentru platforma de distributie a Philip Morris Trading in Romania. Noul parteneriat reprezinta o etapa extrem de importanta in implementarea strategiei noastre de afaceri in cel mai eficient si durabil mod posibil”, a declarat Sergey Slipchenko, Managing Director Philip Morris in Romania. Philip Morris este compania care produce tigaretele Marlboro, Parliament, Virginia Slims etc.
Anuntul vine dupa rezilierea contractului cu compania Top Brands Distribution (TBD). Dupa pierderea celui mai mare client al sau, TBD si-a cerut intrarea in insolventa, in luna martie.

In acelasi timp, Interbrands continua distributia tigaretelor BAT - Kent, Pall Mall, Dunhill, Vogue etc. British American Tobacco este cel mai mare jucator de pe piata tigaretelor din Romania. “De comun acord cu agentul nostru exclusiv Interbrands, incepand cu 1 ianuarie 2014, termenii colaborarii noastre s-au modificat, disparand clauza de exclusivitate. Colaborarea cu Interbrands continua si nu va afecta in niciun fel calitatea serviciilor oferite clientilor British American Tobacco Romania”, a precizat Adrian Popa, Corporate & Regulatory Affairs Director la British American Tobacco Romania, la solicitarea Magazinului Progresiv.

Interbrands Marketing & Distribution este cea mai mare companie de distributie din Romania, cu vanzari nete consolidate de 126 milioane de euro - raportate pe 2013. Compania are 2.000 de angajati si acopera 45.000 de puncte de desfacere pentru toate categoriile de produse din portofoliul sau.

Business afacere antreprenoriala Miedaria familia Negot sticla de mied antreprenor roman. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Din stup în pahar, traseul unui business creat din trei ingrediente: Miedăria
Cei cinci stupi de albine primiți drept cadou de nuntă au reprezentat punctul de pornire în aventura antreprenoriatului pentru familia Negoț cu...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
pret raft paine scumpire supermarket
ANPC vrea să oblige retailerii să afișeze adaosul comercial la raft, lângă preț
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vrea să oblige comercianții să afișeze la raft, lângă preț, și adaosul comercial...
Raluca Baldea si Alexandru Stancu Deloitte Romania 002
TVA intră oficial în era digitală. Ce măsuri prevede ViDA și care este impactul estimat?
Autoritățile europene au finalizat procesul de adoptare a inițiativei „TVA în Era Digitală” (VAT in Digital Age - ViDA) menită să...