Insight-uri despre consumatorii conectati la Marketing Research Conference 2014 | Progresiv
Pe 25 si 26 iunie, la UniCredit Tower, 25 de speakeri se vor intrece sa ofere insight-uri relevante din cercetarea de piata la Marketing Research Conference 2014. In cele doua zile, conferinta si workshop-ul vor aborda cele mai in voga tendinte in cercetare, manifestate la nivel international si local. Evenimentul promite sa ofere instrumente si metodologii accesibile atat IMM-urilor, cat si corporatiilor, sa inspire profesionistii din marcom si sa ofere insight-uri interesante despre consumatorii conectati.
Informatii despre speakerii confirmati, program si inscriere pot fi gasite pe site-ul evenimentului. Pana pe 15 iunie este disponibil un discount de early bird, de 20%.
Astfel, in prima zi a evenimentului, instrumentele de cercetare de noua generatie vor deschide conferinta. Miriam Moroianu si Catalina Laschon (Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumarea Mihaelei Uriciuc si a Georgianei Manea (ISRA Center). Conferinta va continua cu o aprofundare a cercetarii de piata digitala, pornind de la cele mai utilizate instrumente pentru derularea de cercetari de piata si ajungand la studii de caz. Catalin Tenita (TreeWorks) si Paul Acatrini (Cult Market Research) vor prezenta astfel rezultatele Digital Natives Report si metoda inovatoare prin care datele au fost colectate, adaptata la realitatea respondentilor.
Cea de-a doua zi a evenimentului va face lumina in comportamentul consumatorului conectat. Astfel, in prima parte a zilei se va discuta despre consumatorul aflat in fata televizorului si modul in care interactioneaza cu alte dispozitive, dar si despre optimizarea publicitatii livrata lui. Cum consumatorul conectat nu traieste doar in mediul urban, existand aproape 4 milioane de utilizatori de internet in mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizeaza tocmai acest consumator si stilul lui de viata, consumul de presa, subiectele de interes si cheltuielile pe gospodarie. Daedalus Millward Brown va prezenta apoi un studiu de caz cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove impreuna cu Google, care urmareste eficientizarea investitiilor in campanie si rolul detinut de You Tube.
Mai multe informatii despre program, speakerii confirmati pana in acest moment si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.
Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, FacetoFace Media, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.





