Îngheţata Napoca nu va mai fi produsă la Cluj din 2015 | Progresiv

Îngheţata Napoca din portofoliul Unilever nu va mai fi produsă, începând cu anul 2015, în fabrica FrieslandCampina de la Cluj Napoca, urmând să fie, cel mai probabil, fabricată într-o unitate de producţie a grupului Unilever din afara României. Îngheţata Napoca nu va mai fi produsă la Cluj din 2015

“Căutăm cea mai bună variantă de fabrică pentru îngheţata Napoca, astfel încât să păstrăm calitatea şi tradiţia reţetelor de îngheţată, care sunt produse cu lapte şi smântână proaspete. Unilever este cel mai mare producător de înghețată la nivel mondial, prin brandul Algida, cu capacități de producţie în toată lumea”, au declarat reprezentanţii grupului anglo-olandez.

Cu brandul Algida, Unilever este cel mai mare distributitor de înghețată la vinvel mondial. În Romania, Unilever comercializează, sub brandul Algida, îngheţata Magnum, Carte D’or, BigMilk, precum şi brandul Napoca, cu toate sortimentele sale.

În sezonul 2014, Unilever a atins  o cotă de piață valorică de 14,9% , câștigând 2,3 procente față de perioada similară a anului trecut (conform datelor Nielsen in sezonul Mai-August 2014).

Unilever a cumpărat în anul 2009 brandul Napoca de la producătorul de lactate Friesland Campina.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...