Inca o categorie unde "complexul" brandurilor a fost depasit | Progresiv

A fost nevoie de mai mult de o decada de la apa­ritia primelor lanturi internationale de retail, si implicit a marcilor private, ca acestea sa ajunga in top cinci marci vandute, intr-un segment unde exista multa reticenta din partea cumparatorului datorita caracterului special al produsului - scutecele pentru bebelusi de unica folosinta. Inca o categorie unde

Astfel, datele de retail audit arata ca, in perioada ianuarie - octombrie 2011, primele cinci branduri - Pampers, Bella Baby Happy, Pufies, marcile private si Libero - detineau o cota de piata de piata de 98,6% in volum vanzari si de 98,7% in valoare vanzari. Este drept ca intrarea produselor marca privata in top cinci a fost ajutata si de expansiunea retailului modern in urbanul mic, unde puterea de cumparare nu este la fel de mare ca in marile orase.

De altfel, si structura vanzarilor pe canale de distributie arata o impunere clara a hypermarketurilor, supermarketurilor si discounterilor, care cumuleaza 72% din volumul vanzarilor si 69,2% din valoarea acestora. Este o crestere semnificativa a insemnatatii acestui canal de peste doua cifre procentuale, daca raportam la ceea ce se intampla in urma cu cinci-sase ani.

Desi vorbim despre o piata relativ matura si consolidata, cu un echilibru in ceea ce priveste impartirea produselor pe segmentele economic, mainstream si premium, totusicategoria scutecelor de unica folosinta din Romania prezinta inca potential de crestere, pe masura ce parintii acorda din ce in ce mai mare importanta sanatatii copilului. Cu precadere pentru brandurile consacrate, gradul de inovare va fi un criteriu important in ochii cumparatoarelor, fie ca vorbim despre forma scutecelor, sistemul de prindere, sau de beneficiile suplimentare - hipoalergenice, cu PH neutru, testate dermatologic.

Categorii cu potential de asociere la raft:

- servetele umede;
- pudra pentru bebelusi;
- crema pentru bebelusi;
- pungi parfumate pentru scutecele folosite.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...