InBev Romania devine Bergenbier S.A. | Progresiv

Incepand cu 1 martie 2010, InBev Romania, unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, devine BERGENBIER S.A., preluand astfel numele celui mai popular brand din portofoliu. Compania isi va pastra structura organizationala si de business, precum si gama de produse. InBev Romania devine Bergenbier S.A.

Bergenbier, brandul principal al companiei, este prima marca din portofoliu lansata pe piata locala si totodata motorul afacerii, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei.

Decizia schimbarii numelui companiei a fost luata in contextul in care, in decembrie 2009, aceasta a iesit din grupul Anheuser-Busch InBev, odata cu vanzarea tuturor operatiunilor sale din noua tari ale Europei Centrale si de Est (Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Slovacia) catre CVC Capital Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial. BERGENBIER S.A. va fi parte integranta a grupului nou-format “StarBev”, ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de CVC Capital Partners in urma tranzactiei de la finele anului trecut.
 
„Am ales sa ne numim BERGENBIER S.A. ca semn firesc al recunoasterii unui renume pe care compania si l-a creat in ultimii 15 ani. Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin Bergenbier, brandul creat in mai 1995, pe gustul si pe sufletul romanilor. In urmatorii ani, sub numele de BERGENBIER S.A. vom continua sa investim in branduri si in oameni de calitate. Romania reprezinta una dintre principalele piete in care activam in cadrul grupului StarBev”, declara Mihai Ghyka, Presedinte BERGENBIER S.A.

Brand dezvoltat special pentru piata locala de bere, Bergenbier a facut pionierat in Romania inca de la lansarea din 1995, cand a fost prima bere din segmentul mainstream distribuita la nivel national. Bergenbier a fost primul brand de bere romanesc ce a lansat un sortiment fara alcool in segmentul mainstream, in 2001, si a revolutionat segmentul de piata al berilor imbuteliate in sticla de plastic, lansand in luna iunie 2003 Bergenbier Q-Pack, un ambalaj inovator care permite pastrarea berii in sticle de plastic in conditii optime pentru mai mult timp.

Astazi, Bergenbier este unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, bucurandu-se de o notorietate de peste 95% in randul consumatorilor din tara noastra (conform unui studiu realizat de Synovate in 2009) si are unul dintre cele mai longevive si mai populare sloganuri din istoria publicitatii din Romania (“Prietenii stiu de ce!”).
 
Producatorul Bergenbier a intrat pe piata locala in 1994. In prezent, BERGENBIER S.A. detine 2 fabrici de bere la Ploiesti si la Blaj, numara peste 730 angajati si dispune de o retea de distributie nationala. Bergenbier S.A. va continua sa produca si sa promoveze marcile Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Löwenbräu si Noroc si sa importe specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...