Hochland lansează gama Delicii Calde | Progresiv

Hochland, liderul pieţei de brânzeturi din România, a lansat gama Delicii Calde, care cuprinde toate sortimentele de brânzeturi din portofoliul său, special concepute pentru a fi gătite la cald. Din aceasta gamă fac parte şi două sortimente noi de brânzeturi, Bruchetta Pizza şi Bruschetta Rustica. Hochland lansează gama Delicii Calde

„Delicii Calde este un proiect unic pe piaţa din România, la care am lucrat în ultimii doi ani şi în care avem încredere că va deveni o poveste de succes marca Hochland. În calitate de lider de piaţă, este misiunea noastră să aducem permanent inovaţie şi să găsim cele mai bune soluţii pentru nevoile şi aşteptările consumatorilor”, a declarat Sorin Timuş, director general Hochland România.

Bruschetta Pizza şi Bruschetta Rustica sunt o nouă sursă de inspiraţie în bucătărie, pentru o cină gustoasă şi rapid de preparat. Noul produs conţine brânza şi ingrediente de cea mai bună calitate, într-o combinaţie uşor tartinabilă pe pâine şi special creată pentru a fi pregătită la cuptor în doar câteva minute. Cele două produse sunt disponibile în caserole de 175 de grame.

Pe lângă Bruschetta Pizza şi Bruschetta Rustica, noua gamă Delicii Calde de la Hochland va cuprinde şi produse deja consacrate, precum Caşcavalul Pane, Brânza rasă pentru paste şi Brânza rasă pentru pizza.

Toate produsele incluse în noua gamă vor avea ambalaje noi şi o identitate vizuală unitară. În plus, noile sortimente Bruschetta Pizza şi Bruschetta Rustica vor beneficia de o campanie de comunicare integrată, care va include un spot tv, sesiuni de degustare în magazine, activări online şi PR, sub conceptul de comunicare “Acum, brânza se găteşte!”.
 

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...