Henkel Romania, cresteri de peste 20% in 2008 | Progresiv

Henkel Romania a realizat in 2008 o cifra de afaceri de cca. 590 milioane lei noi (cca. 160 milioane EUR), in crestere cu peste 25% fata de anul precedent si un Ebit de 115 milioane RON (peste 31 milioane EUR), in crestere cu peste 24% fata de anul 2007.
Rezultatul este cu atat mai bun cu cat, in ultima parte a anului trecut au inceput sa se simta si in Romania efectele crizei mondiale, in special pe piata materialelor de constructii si pe piata valutara. Toate diviziile Henkel Romania – ‘ Detergenti si produse pentru curatat ’, ‘ Produse cosmetice ’, ‘ Adezivi Tehnologii ’ - au avut o contributie importanta la acest rezultat. Henkel Romania, cresteri de peste 20% in 2008

Divizia ‘ Detergenti ’ a inregistrat cresteri si in anul 2008, rezultate foarte bune inregistrand in special marcile Bref si Clin, alaturi de marcile consacrate – Persil, Pur si Silan.

In ceea ce priveste produsele cosmetice s-au evidentiat - prin prisma volumului de vanzari nete - produsele din gamele Palette, Taft, Schauma si Fa.

Aceste cifre au contribuit la pozitionarea companiei Henkel Romania intre primele tari Henkel CEE in anul 2008 din punctul de vedere al ritmului de crestere ( din cele 32 de tari membre ale Henkel Central Eastern Europe). Pe primele locuri ale acestui clasament s-au situat Rusia, Ucraina si Bulgaria cu cresteri de 28%, 26% si respectiv 20%.

“Suntem increzatori in perspectivele de crestere pe termen lung ale afacerii Henkel din regiunea Europei Centrale si de Est”, a declarat dl. Günter Thumser, Presedintele Henkel CEE. “Afirmatia mea porneste de la increderea pe care o avem in marcile noastre puternice, inovatoare si care poarta garantia calitatii Henkel”, a completat dl. Günter Thumser.

Henkel CEE a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 2.500 milioane EUR, in crestere cu 13% fata de anul precedent, contibutia diviziilor fiind de 44 % - divizia Detergenti, 43% - divizia Adezivi Tehnologii si 13% - divizia Cosmetice.

ghiozdan rechizite inceperea scolii
eMAG: Clienții plătesc aproximativ 400 de lei pentru un ghiozdan complet echipat
În pragul noului an școlar cele mai căutate articole devin rechizitele, încălțămintea, dar și accesoriile precum ceasurile inteligente cu...
paco supermarkets inaugurare magazin paunesti, vrancea
Paco Supermarkets își extinde prezența în mediul rural din Vrancea
Paco Supermarkets continuă investițiile în expansiune și a inaugurat în începutul lunii septembrie magazinul cu numărul 18, în comuna...
Cristian Salceanu
Cristian Sălceanu pleacă de la conducerea Sezamo
Supermarketul online Sezamo anunță plecarea lui Cristian Sălceanu din funcția de Country Director. Cristian Sălceanu, care preluase conducerea...
ordin ANPC de combatere a fenomenului de shrinkflation
Retailerii, obligați să marcheze la raft produsele cu gramaj redus și preț neschimbat
Un ordin al președintelui ANPC reglementează situația în care gramajul produselor este redus astfel încât prețul să fie menținut la fel....
Auchan Exigent Plaza deschidere supermarket e mari dimensiuni
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în București
Auchan continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a inaugurat un nou supermarket de mari dimensiuni în Capială, ajungând...
Borsec cel mai iubit brand romanesc
Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”
Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea...