Henkel reconfirma obiectivele financiare pentru acest an | Progresiv

Cu vanzari mondiale in crestere cu 3,4% in 2011 fata de anul precedent (+5,9% organic), pana la 15,6 miliarde de euro, Henkel reconfirma obiectivele financiare pentru acest an. “2011 a fost inca un an foarte bun pentru Henkel. In pofida contextului economic volatil, ne-am atins obiectivele ambitioase si chiar le-am depasit in mod semnificativ. Vanzarile si profitul au atins un nivel record”, a comentat Kasper Rorsted, CEO Henkel, rezultatele companiei aferente anului trecut. Henkel reconfirma obiectivele financiare pentru acest an

“Un aport decisiv la extraordinara performanta l-a avut extinderea  pozitiei companiei pe pietele emergente, acolo unde am inregistrat din nou cresteri de ordinul a doua cifre. Am inregistrat progrese remarcabile in 2011, punand bazele succesului viitor al companiei Henkel. Aceste motive ne fac sa fim increzatori ca ne vom atinge obiectivele pentru anul 2012, pe care ni le-am fixat in anul 2008”, a adaugat Rorsted.

Pentru anul fiscal 2012, oficialul Henkel este de parere ca mediul economic va ramane in continuare dificil, mai volatil decat in trecut. “In consecinta, trebuie sa ne adaptam continuu pentru a raspunde rapid la schimbarile de pe piete. In prezent, consideram ca Henkel este bine pozitionata si ne asteptam la cresteri organice ale vanzarilor pentru intregul an fiscal intre 3 si 5 procente”.

Vanzarile Henkel au crescut in anul fiscal 2011 cu 3.4% pana la 15,6 miliarde de euro, comparativ cu anul anterior. Organic, vanzarile au crescut cu 5,9 procente. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta performanta, raportand imbunatatiri ale pozitiilor pe piete. Divizia Adezivi Tehnologii a raportat o crestere organica a vanzarilor de 8,3% pana la o noua valoare-record de 7,7 miliarde de euro. Divizia Produse Cosmetice/ de toaleta a pastrat trendul ascendent din ultimii ani, raportand o crestere organica a vanzarilor de 5,4 procente, in contextul scaderii pietei, in timp ce Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere organica a vanzarilor de 2,9 procente, in conditiile scaderii pietei.

Henkel Group se asteapta sa raporteze cresteri ale vanzarilor intre 3% si 5% in anul fiscal 2012. Henkel estimeaza ca vanzarile diviziilor de bunuri de consum vor pastra tendinta pozitiva din ultimul timp, cu o usoara crestere de ordinul unei cifre, in timp ce pentru divizia Adezivi Tehnologii, Henkel preconizeaza o crestere putin mai mare a vanzarilor decat in cazul diviziilor de bunuri de consum. In ultimii ani Henkel a introdus un numar de masuri care au avut si au un impact pozitiv asupra structurii costurilor. Si in acest an compania intentioneaza sa isi adapteze structurile la conditiile in continua schimbare de pe piete, fapt ce reprezinta o confirmare a angajamentului pentru o disciplina stricta a costurilor.  Henkel doreste de asemenea sa contracareze influenta negativa pe care cresterea preturilor la materii prime o are asupra veniturilor. Toti acesti factori, impreuna cu cresterea asteptata a vanzarilor, vor avea o influenta pozitiva asupra castigurilor companiei.

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...