HELL intra in cursa de Formula 1 | Progresiv

Hell Energy Drink, bautura energizanta lansata in Ungaria in anul 2006 si prezenta pe piata romaneasca din acelasi an, a semnat un contract de sponsorizare cu echipa de Formula 1 AT&T Williams, una dintre cele mai puternice echipe din Campionatul Mondial de Formula 1. HELL intra in cursa de Formula 1

Contractul a fost semnat la sediul echpei AT&T Williams de la Oxford, in prezenta lui Sir Frank Williams, fondatorul echipei, si a lui Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare  HELL Energy Drink. Contractul intra in vigoare la sfarsitul acestei saptamani, la  Grand Prix-ul Spaniei din Barcelona.

“Dezvoltarea dinamica a HELL Energy Drink a inregistrat un pas important in extinderea globala a brandului. Lumea Formulei 1 ofera o valoare adaugata care ne va ajuta sa ne atingem scopul principal, acela de a deveni numarul 2 in randul celor mai mari nume de pe piata internationala a bauturilor energizante” – a subliniat Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare  HELL Energy Drink. Aceasta campanie de marketing va fi folosita pentru a deschide noi piete de desfacere in Europa, China si Rusia.

HELL devine bautura oficiala a pilotilor si a echipei, iar logo-ul brandului va fi inscriptionat pe aripa din spate a masinilor AT&T Williams. De asemenea, echipa care se va ocupa de realimentarea masinilor va avea inscriptionat pe costume, dar si la boxe, emblema cu flacarile iadului caracteristice brandului.


HELL Energy Drink a fost creat in 2006 si a aparut pentru prima data in Ungaria. In prezent bautura poate fi gasita in 16 tari, printre care: Romania, Slovacia, Franta si Israel. Vanzarile acestui produs au crescut semnificativ in ultimii trei ani, depasind 100 de milioane de doze in 2008.


HELL Energy Group este o companie care se ocupa cu productia si distributia bauturilor energizante, dar si a dulciurilor. Cu sediul central in Ungaria, Hell Energy Group detine birouri si sisteme independente de vanzari si logistica pe trei continente, in tari precum Romania, Noua Zeelanda sau Hong Kong. In 2008, cifra de afaceri a grupului a depasit 15 miliarde forinti.
 

PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food
Ahold Delhaize a anunțat că autoritățile de reglementare din România au aprobat intenţia de achiziționare de la MidEuropa a pachetului de...
Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Consiliul Concurenței aprobă preluarea Profi de către Mega Image sub anumite condiții
Consiliul Concurenței a autorizat cu condiții tranzacția prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) preia Profi Rom Food S.R.L....
economie circulara reglementari studiu Deloitte
Deloitte: Șapte din zece companii din România se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare
Șapte din zece companii din România (67%) se așteaptă la creșterea impactului reglementărilor în zona economiei circulare, de la moderat, în...
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mondelēz International numește un nou Vicepreședinte Executiv pentru Europa
Mondelēz International a anunțat numirea lui Volker Kuhn în funcția de Vicepreședinte Executiv și Președinte pentru Europa, începând cu 1...
Aquatique își adjudecă, din nou, titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...