Heineken intra cu Ciuc Natur Radler pe segmentul berilor cu arome | Progresiv
Heineken Romania anunta lansarea unui nou produs, Ciuc Natur Radler, introducand pe piata locala categoria Radler. Compania este ultima multinationala din industria berii care intra pe segmentul berilor cu arome, dupa Ursus Breweries (Redd’s), Bergenbier (Beck’s Green Lemon) si URBB (Tuborg Tropical).
Primul Radler romanesc este o bautura inspirata din vechea reteta germana, dar recreata de Ciuc pentru a se potrivi gusturilor consumatorului roman: 63% limonada si 37% bere Ciuc, cu 1.9% alcool si fara conservanti artificiali.
Inventia Radler-ului a aparut dintr-o nevoie. Pentru creatorul Franz Xaver Kugler, nevoia a aparut intr-o sambata calduroasa din iunie 1922, cand hanul i s-a umplut de foarte multi ciclisti insetati, iar el nu avea suficienta bere pentru a le potoli setea. Avea cateva mii de sticle neatinse in pivnita si atunci i-a venit ideea: va amesteca berea ramasa cu limonada. Clientii au fost cuceriti de gustul noii bauturi. In onoarea ciclistilor care l-au inspirat, Franz Xaver Kugler a numit noul amestec Radler (ciclist, in germana).
Paul Markovits, Marketing Director HEINEKEN Romania, povesteste despre esenta brandului si cum a luat nastere Ciuc Natur Radler:
„Prin lansarea Ciuc Natur Radler, am incercat sa anticipam dorintele si gusturile romanilor, creand pentru ei versiunea romaneasca a Radler-ului bavarez, o bautura care vine sa completeze cele mai diferite stiluri de viata. E adevarat, orice inovatie creeaza la inceput oarecare controversa prin noutatea sa, insa suntem convinsi ca publicul roman se va lasa cucerit de gustul bun al noii bauturi. Am inceput deja sa raspandim gustul Ciuc Natur Radler in toata tara si asteptam consumatorii sa isi spuna parerea despre aceasta bautura noua”, a declarat, intr-un comunicat, directorul de marketing al Heineken Romania, Paul Markovits.
Produsul, in ambalaje de sticla si doza de 0,5 litri, se poate gasi pe rafturile din intreaga tara incepand cu 2 aprilie. Lansarea va fi promovata printr-o campanie de comunicare integrata, care va combina advertising-ul (TV, radio, outdoor, presa scrisa si Internet) cu PR-ul, experientele online si activarile BTL.





