Grupul Agricover - cifra de afaceri si profit in crestere in 2009 | Progresiv

In 2009, numarul de clienti ai Grupului Agricover a crescut in 2009 cu 23% fata de anul precedent. Grupul Agricover - cifra de afaceri si profit in crestere in 2009

Cifra de afaceri a Grupului Agricover a crescut cu aproape 68 milioane lei, ajungand la  402,7 milioane lei, fata de 335 milioane lei in anul precedent. Dintre diviziile si companiile care fac parte din Grupul Agricover, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o Agricover Cereale (36 milioane lei in plus in 2009 fata de 2008), ajungand la 238,2 milioane lei, ca urmare a cresterii volumului cerealelor vandute.

Agricover Distributie- divizia de distributie a inputurilor pentru agricultura (seminte, ingrasaminte, produse fito- sanitare) a inregistrat de asemenea o crestere semnificativa a cifrei sale de afaceri (140,4 milioane lei anul trecut fata de 90,1 milioane lei in 2008), ca urmare a dezvoltarii portofoliului de clienti, volumelor duble de ingrasaminte vandute comparativ cu anul precedent etc.

Procentual, Agricover Credit IFN a avut cea mai mare crestere (430%) in 2009 fata de 2008, anul lansarii sale pe piata, ajungand la o cifra de afaceri de 9,4 milioane lei. Anul trecut, Agricover Credit IFN a acordat producatorilor agricoli finantari in valoare de 123,5 milioane lei, comparativ cu 57,5 milioane lei in 2008.


"Cresterile din 2009 arata ca piata de profil raspunde din ce in ce mai bine modelului nostru de business, bazat pe doi piloni principali: integrator in circuitul produselor si serviciilor pentru agricultura si, respectiv, "one-stop-shop" pentru fermieri, ambele fiind profitabile atat pentru fermieri si procesatori, cat si pentru Grupul Agricover", a subliniat Robert Arsene, Director General al Grupului Agricover. 


In 2009, profitul Grupului Agricover a urcat cu 68%, la 12,6 milioane lei, dupa recunoasterea la final de an a unor provizioane pentru clientii neincasati.
Pentru 2010, Grupul Agricover si-a fixat ca obiective de business cresterea cifrei de afaceri cu 20% si, respectiv, cresterea profitului cu cca 30%, comparativ cu anul 2009.

 

magazine diana
Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua de Magazine DIANA a deschis o nouă locație în Potlogi, județul Dâmbovița, ajungând astfel la 83 de unități comerciale. Magazinul...
Achizitie LaFantana tranzactie axel johnson oresa. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Axel Johnson achiziționează La Fântâna de la Oresa
Axel Johnson Inc. (AJI) anunță achiziția companiei La Fântâna S.R.L, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa...
Lidl extinde rețeaua de magazine la nivel național. citeste mai mult pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide un nou magazin în Timișoara și ajunge la o rețea națională de 361 de locații
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Timișoara, județul Timiș, acesta fiind magazinul cu...
cumparaturi_de_alimente_2
Furnizorul care pune la raft brandul propriu și marcă privată vinde de 48 de ori mai mult produsul private label
Ultimii ani au adus schimbări profunde pe piața FMCG, acestea fiind influențate de mai mulți factori de presiune economică și socială. Un...