Fuchs intra pe segmentul bazelor pentru mancaruri | Progresiv
26 iulie 2010
|
Fuchs Condimente va intra pe segmentul bazelor pentru mancaruri prin lansarea marcii Mirodenia, despre care compania afirma ca este „prima baza pentru mancaruri 100% naturala disponibila pe piata din Romania”.
Mirodenia are un continut foarte ridicat de legume (35%) si unul scazut de sare (53%) si nu are în compozitie monoglutamat, coloranti si conservanti. Produsul se prezinta în ambalaje premium sub forma de plic resigilabil la 75 g, doza de plastic de 225 g si, în curand, si plicuri de 225 g si 450 g.
Mirodenia va fi disponibila la nivel national începand cu luna august si va beneficia de o intensa sustinere, atat la raft, cat si în mass-media.

Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...

Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...

Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...

Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...

Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...

Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...