FRANCE: L’Oréal growing e-commerce platform after strong online sales | Progresiv

L’Oréal has outlined plans for the large-scale development of its online platform, which it predicts will grow exponentially in importance during the coming years, LSA-Conso.fr reports. FRANCE: L’Oréal growing e-commerce platform after strong online sales

Jean-Paul Agon, CEO of the multinational beauty firm, said that it is in the process of changing to become a top-class online company, while remaining a supplier to bricks-and-mortar retailers worldwide.

He explained that during the first nine months of 2015, the revenue generated by L’Oréal online was as large as revenue in the fifth most important country in which it trades.

In China, 20 per cent of L’Oréal's sales now come from its E-Commerce channel, and overall, the company’s online sales are worth over one billion euro annually, Agon stated. "14 per cent of overall revenue comes through the online platform," he added. (www.esmmagazine.com)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...